فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور آجا:
انسان مسافر است و این مسافر در طول مسیر دارای پیشرفت و تعالی است و در حال اوج گرفتن است و نقطه اوج انسان رسیدن به قرب الی‌الله است.
کد خبر: ۸۶۳۸۹۶۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور آجا گفت: اقدامات جوانان خلاق کشور در زمان تحریم کمک‌کار کشور بود و این روند نیز همچنان تداوم دارد.

امیر سرتیپ رضا خرم‌طوسی  در مراسم تجلیل از جهادگران و خادمان اربعین حسینی در دانشکده سما ساری با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام انسان در محور صراط قرار دارد، اظهار کرد: انسان مسافر است و این مسافر در طول مسیر دارای پیشرفت و تعالی است و در حال اوج گرفتن است و نقطه اوج انسان رسیدن به قرب الی‌الله است.

وی خاطرنشان کرد: انسان برای رسیدن به قرب الهی نیاز به راهنما دارد که بهترین راهنما ائمه اطهار هستند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور آجا با اعلام اینکه انسان برای رسیدن به قرب الی‌الله با مشکلات و موانعی مواجه می‌شود، بیان داشت: برخی از همنوعان همین انسان برای جلوگیری از تعالی همنوع خویش برای فردی که عزم خویش را برای رسیدن به قرب الهی جزم کرد مانع‌تراشی می‌کنند.

خرم‌طوسی با اعلام اینکه دشمن برنامه‌های متعدد ضد فرهنگی و ضد ارزشی را برای جلوگیری از تعالی دینی انسان در دستور کار خویش قرار داد، افزود: مدتی در شهرهای مذهبی ایران زمانی که اینترنت چندان باب نبود سی‌دی‌های ضد ارزشی پخش می‌کرد و در حال حاضر دشمن هم از ابزارهای جدید رسانه بر ضد اسلام فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: دشمن تلاش دارد که انسان فرهیخته را از صعود به قله هستی باز دارد، ولی در همین بین افرادی هستند که به این حربه‌های دشمن اعتنایی نکرده و در جهت خدمت به اسلام تلاش می‌کنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور آجا تصریح کرد: در چند روز قبل با چند تن از جوانان کشور دیداری داشتیم که در زمینه فناوری به پیشرفت‌های مناسبی دست یافتند و چندین نمونه از این پیشرفت‌ها را حتی به معرض تولید رساندند.

خرم‌طوسی در پایان به نقش برجسته روحانیون در دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: روحانیون نقش بسیار پررنگی در جنگ تحمیلی داشتند و پنج برابر بیشتر از سایر اقشار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها