خبرهای داغ:
خسارت یک میلیاردی:

انتقال گاز به روستاها و زخم عمیق به پیکرمنابع طبیعی در تاکستان

انتقال گاز به روستاهای قلات و نیکوییه طی سالهای گذشته خسارت یک میلیاردی به منابع طبیعی و آبخیرداری شهرستان تاکستان وارد کرده است.
کد خبر: ۸۶۳۸۹۶۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، پروژه انتقال گاز به قاقازان غربی که چندین سال است در حال اجرا است ظاهرا طی چند روز گذشته از سوی پیمانکار فعال شرکت گاز معادل یک میلیارد و 800میلیون ریال خسارت به بخش منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان تاکستان وارد شده است.

خیر الله طاهرخانی معاون اداره منابع طبیعی تاکستان در این خصوص گفته: در راستای بازدیدی که از سوی واحد حفاظت بخش مرکزی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان از پروژه انتقال گاز در محدوده روستاهای قلات و نیکویه صورت گرفت.

 شرکت پیمانکار یاد شده بدون کسب مجوزهای لازم به عرصه‌های ملی و منطقه وارد شده و با تخریب عرصه‌های منابع طبیعی خسارات قابل توجهی را به عرصه‌های مذکور وارد کرد.

طاهرخانی اضافه کرده: با توجه به اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی در عرصه‌های منابع طبیعی به أخذ مجوز از سوی ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری نیازمند است، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تاکستان نیز در صورت درخواست مطالبات همکاری‌های لازم را با پیمانکاران انجام می‌دهد.

7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار