خبرهای داغ:
آنچه در حاشیه دیدار مسئولان اصفهان با شهردار میلان گذشت؛
شهردار اصفهان از همتای میلانی خود دعوت کرد تا دو تیم مطرح شهر میلان (اینتر و میلان) برای حضور در آیین افتتاح ورزشگاه نقش جهان که سال آینده برگزار می‌شود، به اصفهان سفر کنند.
کد خبر: ۸۶۳۸۹۶۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، «جولیانو پیساپیا» که به همراه هیئتی از شهر میلان شب گذشته وارد اصفهان شده بود امروز با استاندار و شهردار اصفهان در هتل عباسی دیدار و گفت‌وگو کرد که این دیدار با حواشی جالب همراه بود.

در حاشیه این دیدار، دکتر مهدی جمالی‌نژاد از شهردار میلان دعوت کرد تا دو تیم مطرح شهر میلان (اینتر و میلان) برای حضور در آیین افتتاح ورزشگاه نقش جهان که سال آینده برگزار می‌شود، به اصفهان سفر کنند.

در ادامه شهردار میلان ضمن ابراز خرسندی از این دعوت، سوالی درباره تیم‌های فوتبال اصفهان پرسید که دکتر جمالی‌نژاد در پاسخ به دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن اشاره کرد و گفت: تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان از پرافتخارترین تیم‌های ایران به حساب می‌آیند و قهرمانی‌های زیادی در رده‌های مختلف کسب کرده‌اند و به عنوان شهردار اصفهان طرفدار هر دو تیم بزرگ اصفهانی هستم.

شهردار میلان نیز ضمن معرفی دو تیم اینتر و میلان به عنوان تیم‌های بزرگ این شهر که افتخارات بین‌المللی زیادی در کارنامه خود دارند، اظهار کرد: هرچند میلان هم دو تیم بزرگ دارد اما من به عنوان شهردار این شهر علاقه بیشتری به تیم میلان دارم.

همچنین شهردار میلان از میزان ساعات کاری شهردار اصفهان در طول روز پرس‌وجو کرد که شهردار اصفهان پاسخ داد: کار من در شهرداری اصفهان از 6 صبح آغاز و تا 12 شب ادامه دارد که پیساپیا نیز تاکید کرد میزان ساعات کاری من نیز مشابه شماست و در شهر خودم به پرکاری معروفم.

گفتنی است در حاشیه این دیدار هدایایی از صنایع دستی نفیس اصفهان به رسم یادبود توسط استاندار و شهردار اصفهان به شهردار میلان اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها