خبرهای داغ:
پیشکسوت دفاع مقدس در یادواره شهدای کارمند بیرجند:
پیشکسوت دفاع مقدس گفت: دشمن برای نفوذ سیاسی از بیرون مرزها نمی آید بلکه می خواهد از داخل به سراغ افرادی که به تفکر غربی تمایل دارند بیاید و در نتیجه کاری کند که نیروهای انقلابی در حاشیه قرار بگیرند و تجربه و تفکر آنها کنار گذاشته شود.
کد خبر: ۸۶۳۸۹۸۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، برزگر پیشکسوت دفاع مقدس صبح امروز در یادواره شهدای کارمندی شهرستان بیرجند اظهار داشت: ولایتمداری و بصیرت از مهمترین اصولی است که برای حفظ نظام اسلامی، استقلال و پیشرفت کشور ضروری است.

وی با بیان اینکه اولین قدم در بصیرت شناخت دشمن است عنوان کرد: در دوران جنگ تحمیلی در منطقه شلمچه آنچنان ایستادگی و رشادت انجام گرفته که در هر 20 سانتی متر آن یک شهید دادیم.

برزگر خاطرنشان کرد: یک فرانسوی غیر مسلمان وقتی به شلمچه می رود می گوید این خاک با انسان حرف می زند و می گوید من 20 سال در مورد جنگ های دنیا مطالعه و تحقیق کردم اما مثل تاریخ و هویت این خاک مقدس ندیدم .

پیشکسوت دفاع مقدس بیان کرد: دشمن در دفاع مقدس دشمنی سخت گیر بود چون رزمندگان را شکنجه های بسیار می کرد و 6 هزار نفر از رزمندگان ما را در اسارت به شهادت رساند اما مقابله و ایستادگی در برابر این دشمن با شناخت دشمن امکان پذیر شد.

وی ادامه داد: امروز دشمن با ماهیت دیگری با ما وارد جنگ شده است. جنگ امروز دشمن نفوذ در ابعاد مختلف فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی است.

برزگر اظهار کرد: گروه تروریستی پژاگ در اراک و گروه های شرور و تروریست در شرق کشور دست نشانده های دشمنان در خارج از مرزها هستند که اهداف آنان براندازی و حذف فیزیکی نظام اسلامی است.

این پیشکسوت دفاع مقدس افزود: اگر امروز به فرمان ولی امر خدا در کشورهایی همچون سوریه با دشمن می جنگیم برای این است که مجبور نشویم در اصفهان و یزد با دشمن رو به رو شویم.

وی با بیان اینکه نفوذ فرهنگی صورت گرفته است که خیلی خطرناک است گفت: دشمن حرکت های ضد فرهنگی و ضد امنیتی علیه ما راه انداخته است و امروز در مساجد حضور قشر جوان و نوجوان بسیار محدود است و این با وجود هشدارهایی است که رهبر انقلاب از سال 72 بیان فرمودند.

برزگر متذکر شد: خطرناک ترین راه نفوذ دشمن که راه مقابله با آن حفظ ارزش ها است؛ نفوذ فرهنگی است.

وی تصریح کرد: در موضوع نفوذ اقتصادی رهبر معظم انقلاب به اقتصاد مقاومتی اصرار دارند اما متاسفانه مسئولین فقط به چاپ و نصب چند بنر پشت سر خود بسنده می کنند و در عمل هیچ اتفاقی نمی افتد.

این پیشکسوت دفاع مقدس با اشاره به انقلاب مشروطه و ملی شدن صنعت نفت افزود: هدف دشمن این است که از درون این انقلاب یک انقلاب جدیدی باب میل خودش شروع کند که این نیز خیلی خطرناک است.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز به حول قوه الهی با عنایت خداوند و فرمانبرداری از ولی فقیه در حوزه نظامی و امنیتی در اوج قدرتیم و دشمن از لحاظ امنیتی نمی تواند در خاک ما نفوذ کند.

برزگر با بیان اینکه نفوذ دشمن از لحاظ سیاسی نیز در این برهه حساس حائز اهمیت است گفت: در این شیوه دشمن از بیرون مرزها نمی خواهد بیاید بلکه می خواهد از داخل به سراغ افرادی که به تفکر غربی تمایل دارند بیاید و در نتیجه کاری کند که نیروهای انقلابی در حاشیه قرار بگیرند و تجربه و تفکر آنها کنار گذاشته شود.

وی تاکید کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش رو داریم و باید مواظب نفوذ سیاسی دشمن باشیم.

برزگر افزود: امسال برای اولین بار شور و شکوه عظمت حضور مردم در 22 بهمن مثال زدنی و بی نظیر بود با وجود تمام سنگ اندازی های دشمن تا امروز و در مسیر انتخابات که می خواستند به خاکریزهای نظام مانند شورای نگهبان و شورای خبرگان رهبری شبهه و خدشه وارد کنند اما حضور با بصیرت مردم در 22 بهمن پاسخ کوبنده ای به دشمنان بود.

این پیشکسوت دفاع مقدس گفت: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد اصلح که متدین، دیندار، ولایتمدار، مدافع نظام اسلامی و شجاع باشند که از غرش های دشمن نترسند و به دنبال خدمت به ملت باشند وظیفه ما است.

وی ادامه داد: برای حفظ نظام جمهوری اسلامی شهدای زیادی تقدیم کردیم و جانبازانی که امروز در کنار ما هستند و بیش از 30 سال است به سختی زندگی می کنند و یکی یکی پر پر می شوند را همیشه به خاطر خود بیاورید تا احساس وظیفه و تکلیف برای ادامه راه آنان برایتان بوجود آید.

انتهای پیام/ 12165

ارسال نظرات
پر بیننده ها