فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در جمع بسیجیان ناحیه ثارالله یزد:
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در جمع کثیر و باشکوه بسیجیان ناحیه ثارالله یزد برخطر نفوذ در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: دشمنان چشم طمع دوخته اند به حوادث داخلی کشور از جلمه انتخابات.
کد خبر: ۸۶۳۸۹۹۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: سردار فتوحی در گردهمایی عظیم بسیجیان که به همت حوزه مقاومت بسیج شش ناحیه ثارالله یزد برگزار شد بعد از تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله )در دیدار جمعی از طلاب و مردم قم به مناسبت واقعه روز نوزده دی درباره اهمیت شرکت همه مردم در انتخابات به موضوع اهمیت انتخابات این دوره پرداخت و افزود: معرفی عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی و تامین آنها و شرکت حد اکثری در انتخابات و درست انتخاب کردن از اهمیت و ضرورت موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبر گان رهبری است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد در ادامه بیانات خود برخطر نفوذ در انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: دشمنان چشم طمع دوخته اند به حوادث داخلی کشور از جلمه انتخابات.

وی با طرح سوال از بسیجیان چرا مرگ برآمریکا، و فتنه 88 چرا اتفاق افتاد، دستاورد های انقلاب چه بود و نقش ولایت فقیه و رهبری چه بود بر هوشیاری و بصیرت بسیجیان تاکید کرد.

سردار فتوحی در پایان بیانات خود از همه بسیجیان خواست تا با حضور گسترده خود در انتخابات ریشه گمراهی ها و اقدامات ضد انقلابی را در ایران اسلامی را نابود کنند.

در پایان این همایش به چند نفر از بسیجیا ن ناحیه ثارالله لوح تقدیر و جوایزی اهدا گردید و همچنین گروه سرود پایگاه امام رضا(ع) از حوزه شش این ناحیه به اجرای سرود پرداخت.


ارسال نظرات