جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در مراسم اختتامیۀ سومین دورۀ مسابقۀ «کتاب و زندگی» تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۳۸۹۹۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم اختتامیه سومین دوره از مسابقه «کتاب و زندگی» روز شنبه، اول اسفندماه، برگزار می‌شود. در این مراسم قرار است از چند تن از خانواده‌های شهدای مدافع حرم تجلیل شود. خانواده‌های شهید سردار همدانی و سردار سیاح طاهری از جمله کسانی هستند که در این مراسم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

در این مراسم هم‌چنین جمعی از هنرمندان از جمله امین زندگانی و الیکا عبدالرزقی و برخی عوامل که در تیزر سینمایی کتاب «دختر شینا» حضور داشتند نیز حاضر خواهند بود. همچنین به پنج نفر از کسانی که تصاویرشان در اینستاگرام مسابقه به عنوان تصاویر برگزیده انتخاب شده است به رسم یادبود هدیه و لوح تقدیری به امضای نویسنده و فرزندان شهید ابراهیمی اهدا خواهد شد. دو نفر از این افراد از استان تهران و مابقی از دیگر استان‌های کشور هستند.

سومین دورۀ مسابقۀ «کتاب و زندگی» با محوریت کتاب «دختر شینا» برگزار شد. این کتاب بخش‌هایی از زندگیِ مرحوم قدم‌خیر محمدی کنعان، همسر شهید ستار ابراهیمی هژیر از شهدای استان همدان است که در نبود همسرش با صبر و پایمردی، زندگی خود و پنج فرزندش را زیر سایۀ جنگ اداره می‌کرد.

«دختر شینا» به قلم بهناز ضرابی‌زاده و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده و تاکنون حدود 180 هزار نسخۀ آن به فروش رسیده است. خانوادۀ شهید ابراهیمی و نویسندۀ کتاب نیز بعد از انتشار کتاب در دیداری خصوصی با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند و آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار به تمجید از کتاب و شخصیت مرحوم محمدی پرداختند. 

مراسم اختتامیۀ سومین دورۀ مسابقۀ «کتاب و زندگی»، ساعت 16 شنبه اول اسفند در محل حوزۀ هنری برگزار می‌شود. حضور در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

ارسال نظرات