راهیان نور ماموریت نظام و انقلاب بوده و سپاه متولی آن است که نسل جدید نیز از فضای مناطق عملیاتی دفاع مقدس آشنا می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۳۸۹۹۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه ناحیه نوشهر گفت: امسال 700 نوشهری به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

مرتضی رمضانی در جلسه ستاد راهیان‌نور این شهرستان، با اشاره به اینکه راهیان‌نور یک عملیات بزرگ فرهنگی است، اظهار کرد: سال گذشته 470 نفر با 10 دستگاه اتوبوس به مناطق دفاع مقدس اعزام شدند که امسال این رقم به 700 نفر رسید.

وی با اعلام اینکه نفرات اعزامی امسال با 13 دستگاه اتوبوس و از 16 اسفندماه و در یک مرحله به مناطق دفاع مقدس اعزام می‌شوند، افزود: هزینه اعزام هر زائر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس 230 هزار تومان است که حدود 70 هزار تومان را زائر پرداخت می‌کند و بقیه هزینه از محل پشتیبانی ستاد راهیان نور تأمین می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر گفت: به همراه هر کاروان راهیان‌نور یک روحانی و یک راوی نیز اعزام می‌شود.

رمضانی ادامه داد: از بخش کجور دو دستگاه اتوبوس و از بخش مرکزی نوشهر نیز 9 دستگاه اتوبوس کار اعزام 700 زائر به مناطق عملیاتی کشور را انجام می‎دهند.

وی بیان کرد: کمیته‌های فرهنگی، پشتیبانی، تبلیغات، اطلاع‌رسانی و... در هر چه بهتر برگزار شدن مراسم اعزام کاروان راهیان‌نور، همت و اهتمام بیشتری داشته باشند.

رمضانی در پایان با اشاره به اینکه راهیان‌نور ادامه‌دهنده راه شهدا و انقلاب است، گفت: این ماموریت نظام و انقلاب بوده و سپاه متولی آن است، نسل جدید نیز از فضای مناطق عملیاتی دفاع مقدس آشنا می‌شوند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها