فرمانده سپاه بیجار:

هفتم اسفند تجلی حضور حماسی مردم در انتخابات/برخی روزنامه های داخل کشور جیره خوار کشورهای استکباری هستند

فرمانده سپاه بیجار گفت: برخی روزنامه ها در داخل کشور به عنوان جیره خوار کشورهای استکباری به ویژه آمریکا هستند که تاب و تحمل موفقیت های نظام در عرصه های مختلف را ندارند.
کد خبر: ۸۶۳۹۰۱۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس، سید حسین محمودی صبح امروز در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر که با حضور اعضا در سالن اجتماعات نور سازمان تبلیغات بیجار برگزار شد،ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور حماسی مردم ،وظیفه مسئولان در خدمت رسانی به مردم را چند برابر می کند و مسئولان باید قدر این مردم که خودشان ولی نعمتان این انقلاب هستند را بدانند.

وی با تاکید بر اینکه بعد از گذشت سی و هفت سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم وفادارای خود را در تمامی صحنه ها به انقلاب و آرمان های آن ابراز داشتند،گفت:حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تمامی سناریوی های از پیش تعیین شده دشمنان نظام را نقش برآب کرد.

فرمانده سپاه بیجار در ادامه با اشاره به بزرگترین رخداد سیاسی انقلاب اسلامی در تاریخ هفتم اسفند،بیان داشت: مردم ایران اسلامی در تاریخ هفتم اسفند با تجلی حضور خود در پای صندوق های رای حماسه دیگری را خلق می کنند.

محمودی افزود:بصیرت افزایی جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای مانند تیری بر قلب دشمنان و راهی برای نا امید کردن آنها است.

وی با اشاره به برگزاری 32 انتخابات آزاد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات،اظهار داشت:این مهمترین نشانه از برقراری دموکراسی در کشور ما است.

فرمانده سپاه بیجار با اشاره به توطئه های دشمنان از ماه ها قبل برای مایوس کردن مردم از حضور در انتخابات،بیان داشت:مردم ما در روز هفتم اسفند با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای یک بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام و آرمان های آن به منصه ظهور خواهند رساند.

محمودی تاکید کرد: منویات رهبر معظم انقلاب بهترین معیار برای انتخاب افراد اصلح جهت نمایندگی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

برخی روزنامه های داخل کشور جیره خوار کشورهای استکباری هستند

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به توهین روزنامه قانون به سپاه پاسداران،اظهار داشت: این توهین در روزنامه قانون یاوه گویی بس نیست و دولتمردان و به ویژه قوه قضاییه باید با نویسندگان این مطلب برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

فرمانده سپاه بیجار تاکید داشت: این روزنامه ها در داخل کشور به عنوان جیره خوار کشورهای استکباری به ویژه آمریکا هستند که تاب و تحمل موفقیت های نظام در عرصه های مختلف را ندارند.

محمودی در پایان ضمن قدردانی از زحمات ستاد احیا در سال 94 ،یادآور شد: فراهم کردن شرایط مناسب جهت برگزاری انتخابات با شکوه و حضور حداکثری مردم از بزرگترین معروفات است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار