خبرهای داغ:
معاون اجرايي سپاه استان سمنان گفت: تحقق اهداف برنامه چشم انداز بيست ساله نظام اسلامي و رسيدن به تمدن بزرگ اسلامي مهمترين هدف مجمع بسيج است.
کد خبر: ۸۶۳۹۰۲۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان،‌علي خالقيان در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص برگزاري دومين اجلاسيه مجمع بسيج استان اظهار داشت: به حول و قوه الهي با بهره مندي از همفكري يك ساله صدها متخصص بسيجي، نخبگان، ‌مؤثران و صاحبان فكر و انديشه از اقشار مختلف بسيج گرد هم مي آيند تا در خصوص مهمترين مسائل و مشكلات استان بحث و تبادل نظر كنند.

وي با اشاره به اينكه در اين اجلاسيه 8 كارگروه تخصصي حضور خواهند داشت، گفت: اين نخبگان بسيجي نظرات راهگشاي خود را كه برگرفته از باورهاي ديني و بر اساس مطالبات رهبر عظيم الشأن انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه اي براي اداره بهتر استان و سرعت بخشيدن به فرآيند پيشرفت در زمينه هاي مختلف جامعه شامل سلامت،‌ سبك زندگي، دفاع همه جانبه، اقتصاد مقاومتي،‌تعليم و تربيت‌،‌علمي و پژوهشي و مسائل اجتماعي به طور جامع اعلام خواهند كرد.

وي با بيان اينكه خروجي اين اجلاسيه گامي بلند در تحقق اهداف برنامه چشم انداز بيست ساله نظام اسلامي و رسيدن به تمدن بزرگ اسلامي است، گفت: نظرات نخبگان بسيجي از اقشار مختلف بسيج به صورت تخصصي در قالب شش كارگروه منسجم در بررسي مسائل و مشكلات هر شهرستان به صورت جداگانه، دقيق و مدون جمع آوري شده است.

معاون اجرايي سپاه استان سمنان افزود: مقرر شده است در اين مجمع كه دومين تجمع مؤثران بسيجي است به بحث و بررسي و تبادل نظر و افكار گذاشته خواهد شد تا نتايج مطلوب و قطعي جهت اجرايي و عملياتي شدن طرح هاي مصوب در اين مجمع به تصويب اعضا برسد.

گفتني است: دومين اجلاسيه مجمع بسيج استان سمنان، ‌صبح روز پنج شنبه رأس ساعت 9 صبح با حضور اعضاي شوراي اقشاري بسيج استان و گارگروه هاي موضوعي و تخصصي،‌ هيئت رييسه مجامع شهرستاني، مسئولان استاني و جمعي از نخبگان بسيجي و افراد صاحب فكر و انديشه و مؤثران برگزار مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها