معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: وجود معارضان ملکی بسیار در مسیر اجرای طرح تعریض خیابان کرمان برای دسترسی آسان شهروندان به تونل امیر کبیر، این پروژه را از طرح‌های اولویت‌دار مدیریت شهری تهران خارج کرده است.
کد خبر: ۸۶۳۹۰۵۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا جاوید گفت: تونل امیرکبیر با توجه به طراحی‌ای که برای آن در نظر گرفته شده است، در حال حاضر به طور کامل در حال بهره‌برداری و خدمات‌رسانی به شهروندان است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: وظیفه اصلی تونل امیر کبیر در حال حاضر خروج بار ترافیکی خودروها از منطقه 12 و محدوده بازار است.

وی درباره عبور خودروها از تونل به سمت بزرگراه امام علی(ع) نیز توضیح داد: در صورتی که شهروندان مایل باشند ازطریق تقاطع غیر همسطح شمالی به سمت جنوب و تغییر لاین می‌توانند تغییر مسیر خود را به راحتی انجام دهند.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران درباره تکمیل طرح تونل امیرکبیر در محدوده خیابان کرمان نیز یادآور شد: ادامه محور تونل امیر‌کبیر در خیابان کرمان به صورت رو سطحی است که به دلیل وجود معارض ملکی زیادی که دارد فعلا ازاولویت پروژه های شهر تهران خارج شده است.

علیرضا جاوید با بیان اینکه امتداد مسیر تونل امیرکبیر در محدوده خیابان کرمان  به صورت تونلی نخواهد بود، تاکید کرد: ادامه این پروژه به صورت یک پروژه همسطح است و با توجه به معارضان زیادی که این  طرح در محدوده خیابان کرمان دارد، طرح نهایی این پروژه در حال تجدید نظر بوده که بعد از تدوین به تصویب شورای اسلامی شهر تهران خواهد رسید.

ارسال نظرات