به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان زنجان:
کارگاه داستان نویسی به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان زنجان در حوزه ادبیات پایداری در حوزه هنری زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۹۰۸۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان زنجان، گفت: کارگاه داستان نویسی با تدریس فرزاد بیات موحد، از نویسندگان پیشکسوت استان در حوزه ادبیات پایداری در حوزه هنری زنجان برگزار می‌شود.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان زنجان گفت: ایجاد بستر مناسب جهت رشد و شکوفایی هنرآموزان یکی از مهم‌ترین اهداف برپایی این کارگاه‌ها است.

رهبر حیدری افزود: جذب و پرورش نویسندگان متعهد و صاحب نظر در راستای گسترش فرهنگ پایداری و مقاومت و اشاعه آن در قالب زبان هنر به نسل امروز نیز از دیگر اهداف برگزاری کارگاه داستان نویسی است.

وی با اشاره به اینکه محوریت اصلی این کارگاه‌ها، نویسندگی در حوزه ادبیات مقاومت و پایداری است، اظهار کرد: نقد و بررسی آثار تولید شده جهت بر طرف کردن نقاط ضعف موجود در داستان از اولویت های اصلی این کارگاه به شمار می رود.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان زنجان یادآور شد: کارگاه آموزشی داستان نویسی ساعت 30/16 دقیقه روز‌های چهارشنبه هر هفته در محل حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات