نامزدهای انتخابات در شهرکرد از دادن وعده‌های غیرممکن خودداری کنند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: نامزدهای مجلس دهم از حوزه انتخابی شهرستان های شهرکرد، بن و سامان از دادن وعده‌های غیرممکن به مردم خودداری کنند.
کد خبر: ۸۶۳۹۱۶۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نوذر حیدری در جلسه کمیته امنیت اجتماعی شهرستان شهرکرد اظهار داشت: نامزدهای انتخابات از دادن وعده‌های غیر مرتبط و انجام نشدنی خودداری و قول‌هایی که نمی‌توانند از عهده انجام آن برآیند، به مردم ندهند.

وی با اشاره به ضرورت تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب تقویت نظام و عقب‌نشینی دشمن از مقاصد خود می‌شود.

حیدری با اشاره به ضرورت تشریح اخلاق انتخاباتی بیان کرد: اخلاق انتخاباتی باید از طریق رسانه‌های جمعی، ائمه جماعات در جامعه ترویج یابد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد با تأکید بر وحدت کلمه از سوی نامزدهای انتخابات گفت: نامزدها باید در زمان تعیین شده به منظور تبلیغات انتخاباتی از ایجاد رقابت‌های قومی و مذهبی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: ستادهای انتخابات در زمان تبلیغات نسبت به حفظ بهداشت و محیط زیست در استفاده از ابزار تبلیغات مراقب باشند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار