با حضور سردار پاشامحمدی برگزار شد

برگزاری جلسه تبیین و تشریح برنامه های سال 95 سازمان بسیج عشایری

جلسه تبیین و تشریح برنامه های سال 95 سازمان بسیج عشایری به منظور تبیین رویکردهای سازمان بسیج عشایر در سال95 برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۹۱۸۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه تبیین و تشریح برنامه های سازمان بسیج عشایر کشور در سال 95 با حضور "سردار علی پاشامحمدی" مسئول بسیج عشایری کشور، مدیران سازمان بسیج عشایری کشور، مسئولین سازمانها و فرماندهان نواحی بسیج عشایری استانها در محل این سازمان برگزار شد.

در این جلسه سردار پاشامحمدی با عرض تبریک و تهنیت ایام ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و هفته پرستار، آغاز سی و هشتمین بهار آزادی را تبریک گفت.

سردار محمدی در ابتدای جلسه با تاکید بر اینکه همه مسئولین بسیج عشایری بالاتفاق می بایست خود را خادم عشایر بدانند و از هیچ کوششی برای خدمت به آحاد جامعه عشایر دریغ نورزند، افزود: مسئولیت در بسیج عشایری فرصتی است تا به محرومین کشور که عمدتا در جامعه عشایر هستند خدمت کرد و به عنوان باقیات و صالحات محسوب شود.

وی در ادامه، خدمات دهی به جامعه عشایر علی الخصوص برگزاری کارگاههای آموزشی، اعزام اکیپ های دامپزشکی و ... اشاره کرد.

مسئول بسیج عشایری کشور در ادامه به انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی پرداخت و با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند مجلس عصاره ملت و در راس امور است از مسئولین بسیج عشایری خواستند با همه توان مقدمات حضور حداکثری جامعه عشایر و انتخاب فرد اصلح را در دستور کار خود قرار دهند.

در ادامه جلسه موضوعات زیر بصورت کارگروهی در دستور کار قرار گرفت:

1) برنامه پنج ساله ششم (از سال 1395 تا 1399) به عنوان سند بالادستی سیاستهای کلان و نقشه راه سازمان بسیج عشایری کشور به بحث گذاشته شد و نظرات مسئولین استانی سازمانها و نواحی بسیج عشایری اخذ شد.

2) برای برنامه می بایست نیازسنجی و امکان سنجی صورت گیرد تا برنامه هایی که تاثیرگذاری بیشتری دارند اجرا شوند.

3) سهم رده های بسیج عشایری در برنامه سال 95 مشخص گردید.

در پایان جلسه رویکردهای سازمان بسیج عشایر در سال95 تبیین شد و اهم برنامه های سازمان بسیج عشایر و همچنین نقطه نظرات و مشکلات موجود در بین جامعه عشایر با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و امر به معروف و نهی از منکر مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات