خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
حجت الاسلام حاج صادقی گفت: ما شاخصه ها را تبیین می کنیم اما وارد مصادیق نمی شویم، برای شناخت افراد باید عقبه ایشان را ببینید.
کد خبر: ۸۶۳۹۲۳۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج،  دومین همایش پرچمداران بصیرت با حضور حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن امام علی (ع) سپاه فجر فارس برگزار گردید.

حجت الاسلام حاج صادقی در ابتدای صحبت هایش با بیان اینکه غفلت از " فلسفه وجودی و رسالت " در هر نهادی و هر مجموعه ای موجب خروج از مسیر حرکت یا مشغول شدن به امور فرعی می شود، گفت: فلسفه وجودی روحانیت سه رسالت محوری است، رسالت اول تبیین دین خدا آنچنان که هست، رسالت دوم دفاع همه جانبه از دین خداست و سومین رسالت هم عملیاتی کردن و راهبری در دین است البته در عصری که حاکمیت دین باشد وظیفه روحانیت سنگین تر است.

وی با اشاره به اینکه برای انجام این رسالت ها به الزامات و توانمندی های علمی و دین شناسی نیاز است، گفت: یکی از الزامات مهم انجام این رسالت ها " معاینه صحیح و درک جامع و دقیق از واقعیت های موجود یعنی واقعیت شناسی " است، امروز هدایتگری یک رکن اساسی است، البته منظور از واقعیت بینی گذشتن از آرمان ها نیست، در واقعیت بینی نباید تنها بخش خالی لیوان را دید بلکه باید هم نقاط مثبت و هم نقاط منفی را ببینیم، هنر ما باید این باشد که در هر صحنه ای از هر واقعیتی سکوی پروازی به سمت آرمان ها بسازیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان نمود: در عین حال که آرمان گرا هستیم باید واقع بین باشیم، ضمن اینکه باید مواظب واقعیت سازی ها هم باشیم، برخی ها صحنه آرایی می کنند تا خواص جامعه  را در آن صحنه گرفتار کنند و از واقعیت اصلی باز دارند، یکی از اهداف دشمن که از طریق نفوذ بدنبال آن هستند این است که کاری کنند تا محاسبه خواص تغییر کند.

وی با طرح این سوال که " واقعیت امروز جبهه انقلاب اسلامی در مقابل جبهه استکبار چیست؟ "، گفت: جبهه استکبار به این جمع بندی رسیده است که انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آن ها را رقم می زند، دشمن بر علیه انقلاب اسلامی یک جنگ احزاب راه انداخته است و جبهه انقلاب اسلامی هم در مقابل این هجمه قرار دارد، همه حرف استکبار جهانی این است که انقلاب اسلامی جبهه نشود و در گروهی خاص نظیر روحانیونی خاص خلاصه بشود.

حجت الاسلام حاج صادقی با بیان اینکه آمریکا شاخصه های ابرقدرتی را از دست داده است، گفت: آمریکا دیگر قدرت فیصله دادن به حوادث جهانی، قدرت متحد کردن جهان با خود و قدرت مهار مخالفین را ندارد، امروز بر اساس اعترافات خود استکبار جهانی تاثیر گذاری انقلاب اسلامی ایران بر جهان بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه روزهای " 29 خرداد تجلی ولایت و 9 دی تجلی امت "  در دویست روز فتنه 88 برای دشمنان انقلاب اسلامی مایوس کننده و خُردکننده بودند، گفت: استکبار  جهانی به این نتیجه رسیده است که انقلاب اسلامی نه با جنگ سخت و نه حتی با جنگ نرم نابود نمی شود، برای نابود کردن انقلاب اسلامی باید رگ های حیاتی انقلاب اسلامی که همان عناصر ماندگاری انقلاب هستند را نابود کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه باید ببینیم دشمن کجا را نشانه گرفته و چگونه قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را دارد، گفت: رگ های حیاتی و عناصر ماندگاری انقلاب، ماهیت و هویت دینی انقلاب (اسلامیت)، ولایت و عقبه اقتدار نظام (مردم و مشارکت مردمی) هستند.

وی با طرح این سوال که " وظیفه ما در مقابل عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی چیست؟ "، گفت: باید درک صحیح و دقیقی از مسئله نفوذ و نقشه های دشمن داشته باشیم، ولایت محوری و روحیه انقلابی، بسیجی و دفاع از ارزش ها را تقویت کنیم، سیره اهل بیت (علیهم السلام) را تبیین کنیم و بر اصول انقلاب اسلامی استقامت کنیم.

حجت الاسلام حاج صادقی بابیان اینکه استکبار جهانی بر مبنای راهبرد نفوذ بدنبال تاثیرگذاری بر انتخابات اسفندماه 1394 است، گفت: استکبار جهانی بدنبال این است که با بهم ریختن تحلیل های مردم افراد مورد نظرش را وارد صحنه کند، باید انتخابی انجام دهیم که  استکبار جهانی را عصبانی کند، باید ببینیم این فردی که کاندیدا شده است همراه با جبهه استکبار است؟، ساکت است؟ یا بر سر استکبار جهانی فریاد می زند؟

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان صحبت هایش با بیان اینکه ما در کوچه تنگ جناح بندی ها وارد نمی شویم اما جبهه استکبار جهانی را با قدرت می زنیم و از جبهه انقلاب اسلامی با قدرت دفاع می کینم، گفت: باید برای انتخاب نماینده تراز انقلاب اسلامی به 6 شاخصه مهم توجه داشته باشیم، اول نسبت به اسلام تعبد داشته باشد، دوم نسبت به ولایت تبعیت مطلق داشته باشد، سوم نسبت به دشمن تبری مطلق داشته باشد، چهارم نسبت به مردم واقعا احساس خدمتگذاری کند، پنجم نسبت به واقعیت ها، خطرها و جبهه ها بصیرت داشته باشد و ششم هم اینکه نسبت به کارش توانایی داشته باشد، ما شاخصه ها را تبیین می کنیم اما وارد مصادیق نمی شویم، برای شناخت افراد باید عقبه ایشان را ببینید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها