فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در قم در خصوص اهمیت انتخابات مجلس گفت: مقام معظم رهبری ماندگاری انقلاب را دو شرط مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب درست مطرح کردند.
کد خبر: ۸۶۳۹۲۸۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور امروز در نشست تشکیلاتی مسئولین بسیج دانشجویی و جانشینان خواهر دانشگاه های گیلان با بیان این که رهبر انقلاب این دوره از انتخابات را دوره بسیار حساسی مطرح کردند، اظهار کرد: در انتخابات پیش رو افراد بسیاری ورود کردند و دشمن نیز بدنبال توطئه ای از حضور افراد مختلف است.

وی با بیان این که ما باید با بصیرت و آگاهی جلوی توطئه های دشمنان را بگیریم، گفت: در زمان 8 سال دفاع مقدس هر زمان که دشمن خواست کاری را انجام دهد که به ما ضربه بزند، ما با ضربات سنگین تری آنها را از پا انداختیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: هر زمان که کشور عراق از ما ضربه می‌دید و شکست می‌خورد با حمایت های آمریکا دوباره احیا می‌شد، تا این که آمریکا خودش مستقیم وارد جنگ با ما شد و خواست که با ترور، زدن هواپیمای مسافربری و برنامه های این چنینی ما را از پا در بیاورد، اما در مقابل ما خصوصا رزمندگان بسیجی همیشه کم آورد.

سردار عبدالله پور با اشاره به وضعیت کنونی سوریه افزود: همه کسانی که در جریان سلفی نقش دارند در مقابل بسیجیان ما کم آوردند و از آنها می‌ترسند.

وی ادامه داد: در پشت صحنه جریان سوریه اتاق فکری است که به راه انداختن جنگ میان شیعه و سنی است؛ اما تاکنون این جریان موفق نشده است، زیرا اهل تسنن در کنار تشییع با آنها وارد جنگ شدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان یادآور شد: در جریان جنگ در سوریه، افراد از کشورهای افغانی، عربی و عراقی وجود دارند و دشمن اصرار دارد که جنگ در سوریه را تبدیل به جنگ ایرانی و عربی کند.

سردار عبدالله پور گفت: آمریکا با یک تشکیلات منسجمی هر جا که انقلاب اسلامی ورود ‌کند با قوت صحنه گردانی می‌کند.

وی افزود: همه به دنبال شکست جمهوری اسلامی در سوریه هستند و از هر توطئه ای کمک می‌گیرند تا نظام جمهوری اسلامی را شکست دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عده ای عوامل داخلی را برای شرکت در انتخابات تحریک می‌کنند، گفت: رهبر انقلاب دستگیری سربازان آمریکایی را کار خدا دانستند، اما عده ای حوادثی که اتفاق افتاد و فرماندهان دریایی ما با کمک و لطف الهی موفق به دستگیری سربازان آمریکایی شدند را به حوادث داعش ربط می‌دهند.

عبدالله پور خاطرنشان کرد: دشمن از هر طریقی برای ضربه زدن به انقلاب نقشه می‌کشد و چون احساس خطر می‌کند لذا بدنبال توطئه پروژه نفوذ است.

وی گفت: یکی از شرط های آمریکایی ها برای از بین بردن داعش، حذف بسیج و ارتش مردمی ما است.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: اسرائیل باید از بین برود و وقتی اسرائیل از بین رفت چیزی از تمدن غرب باقی نمی‌ماند و دشمن این خطر را احساس کرده است، اما کاری نمیتواند بکند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در قم در خصوص اهمیت انتخابات مجلس گفت: مقام معظم رهبری ماندگاری انقلاب را دو شرط مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب درست مطرح کردند.

سردار عبدالله پور با اشاره به حضور و مشارکت دانشجویان بسیجی در انتخابات افزود: وظیفه همگانی ما در انتخابات درست انتخاب کردن و ناامید کردن دشمن است.

وی گفت: راهکاری که مقام معظم رهبری در جهت انتخاب درست ارائه داده اند از وظایف ماست که از این راهکار استفاده کنیم، امیال نفسانی را کنار بگذاریم، تفکر شخص را مدنظر قرار دهیم، تا بتوانیم انتخابی درست انجام دهیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: مسئولین بسیج دانشجویی وظیفه دارید راهکارهای رهبر انقلاب را در دانشگاه برای دانشجویان تبیین کنید.

ارسال نظرات