از فرماندهان لشکر۲۷ محمد رسول الله(ص) گفت: شهدای مدافع حرم با شهادتشان پاسخ خیلی از باورهای غلط را دادند.
کد خبر: ۸۶۳۹۲۸۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار حسن زاده، از فرماندهان لشکر۲۷ محمد رسول الله(ص)در کنگره ۱۷۵ شهید غواص و شهدای مدافع حرم که در دانشگاه پیام نور گیلان برگزار شد با اشاره به تاثیرگذار بودن یادواره های شهدا اظهار کرد: یادواره های شهدا بهترین مکان برای بازگویی اصول انقلاب، امام (ره) و شهداست.

وی به حضور همیشه در صحنه مردم در راهپیمایی بزرگ 22بهمن امسال اشاره کرد و افزود: این حضور موجب دلگرمی دوستان نظام و موجب ناامیدی دشمنان شد.

حسن زاده با بیان اینکه بسیاری از عظمت های این ملت را شهدا آفریدند گفت: بازگشت شهدای غواص به میهن پس از سی سال موجب شد تا خون جدیدی در رگ های انقلاب به جریان بیافتد و این بازگشت پیام های بسیاری را برای ملت ایران نوید داشت؛ که ایستادگی در برابر ظلم و مقاومت در برابر استکبار مهمترین پیام شهدای غواص بود.

وی با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا، ایران اسلامی از توانمندی موشکی و فناوری هسته ای برخودار است گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی دنیا را متحیر کرده است.

حسن زاده با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در پاسداری از حرم حضرت زینب(س) و دفاع از اسلام، خارج از مرزهای جغرافیایی به مقابله با دشمن سلفی تکفیری داعش پرداختند اضافه کرد: شهدای مدافع حرم با شهادتشان پاسخ خیلی از باورهای غلط را دادند.

وی در پاسخ به افرادی که امروزه می گویند بدهکاریم به برخی ها افزود: ما به کسی بدهکار نیستیم بلکه فقط به خون شهدا و امام شهدا بدهکاریم.

حسن زاده عزت و اقتدار ایران اسلامی را به برکت فرهنگ مقاومت و ایستادگی شهدا دانست و یادآور شد: امروز در مقطع خاصی از انقلاب اسلامی قرار داریم، مقطعی که دشمن با تمام توان تلاش دارد تا دستاوردها و افتخارات نظام را خدشه دار کند.

وی استکبارستزی و مبارزه با ظلم را از اصول انقلاب خواند و افزود: این اصول برگرفته از موازین اسلامی است و تا وقتی استکبار هست مبارزه ادامه دارد.

حسن زاده پرهیز از اشرافی گری را از دیگر اصول انقلاب برشمرد و گفت: شهدای ما رفتند تا این اصول حفظ شوند.

وی با اشاره به پروژه نفوذ دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بعد از گذشت 37 سال به قدرتی رسیده که دشمن با پروژه نفوذ بدنبال براندازی آن است، لذا باید همگان در برابر ترفندهای دشمن هوشیار باشیم.

ارسال نظرات