وزیر سابق اطلاعات در تبریز هشدار داد
وزیر سابق اطلاعات گفت: امروز عده‌ای در کشور مدام از امام خاطره تعریف می‌کنند که برای گم کردن راه امام صورت می‌گیرد و این در حالی است که امام در وصیتنامه‌اش گفته که چگونه سخنان مرا بپذیرید.
کد خبر: ۸۶۳۹۲۹۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمن ، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی ظهر امروز در همایش نهضت روشنگری که در محل حوزه علمیه ولیعصر تبریز برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: یکی از مسائل مهم مورد تاکید رهبری مسئله نفوذ است و تاثیرگذاری نفوذ بر مسیر انقلاب که صراط مستقیم بوده و بر اساس معماری امام راحل مسیر امامت و ولایت است مورد توجه دشمنان قسم خورده انقلاب بوده و با نفوذ سعی کرده تا در این مسیر خلل ایجاد کند.

وی تاریخچه نفوذ را مربوط به زمان حضرت آدم دانست و گفت: علت خروج حضرت آدم از بهشت نفوذ شیطان در وجود حضرت آدم بود که وی را دچار اشتباه محاسباتی کرد و اصولا کار نفوذ همین است.

مصلحی خاطرنشان کرد: شیطان در تمام مویرگ‌های انسان نفوذ می‌کند و عقبه دینی سنگینی دارد و با بررسی آیات قرآن کریم ابعاد و راه‌های نفوذ به خوبی مشخص می‌شود و نفوذ در تاریخ اسلام نیز رخ داده و نقش سنگینی داشته که موجب ضربات سنگینی بعد از رحلت نبی مکرم اسلام شد.

وی تصریح کرد: یکی از کارهای نفوذ بعد از اسلام روی کار آمدن بنی‌امیه بود و یهود صهیونیزم بنی‌امیه را به روی کار آورد و پس از آنکه نتوانستند در جنگ سخت پیامبر(ص) را حذف کنند سعی کردند با جنگ نرم با پیامبر و دین اسلام مقابله کنند و بر همین اساس تمام اقوامی را که به دین اسلام ایمان آورده بودند را بررسی کردند و پس از بررسی و جمع‌بندی به این نتیجه رسید که بنی‌امیه بهترین قومی است که می‌تواند به جان اسلام بیافتد.

وی خاطرنشان کرد: امروز یهود صهیونیسم پس از رحلت امام راحل به سراغ جریان‌های همراه امام(ره) رفته و با طراحی دقیق برای مقابله با انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده و به این نتیجه رسیده که از درون انقلاب اسلامی برای مقابله با آن کار کند.

راه امام را گم یا فراموش کنیم ملت ایران سیلی خواهد خورد

مصلحی با اشاره به سخنرانی رهبری در 14 خرداد سال‌جاری تاکید کرد: سخنان کلیدی در این مراسم گفته شده و از جمله اینکه اگر راه امام را گم کنیم، یا راه امام را فراموش کنیم و یا این راه را عمدا فراموش کنیم ملت ایران سیلی خواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: امروز عده‌ای در کشور مدام از امام خاطره تعریف می‌کنند که برای گم کردن راه امام(ره) صورت می‌گیرد و این در حالی است که امام در وصیتنامه‌اش گفته که چگونه سخنان مرا بپذیرید.

خاطره‌گویی موجب گم شدن راه امام می‌شود

وزیر سابق اطلاعات بیان کرد: خاطره‌گویی موجب گم شدن راه امام می‌شود چون در خاطره اقتضای جلسه و قبل و بعد گفته نمی‌شود و فقط هدف خاطره‌گو بیان می‌شود.

نفوذ جریانی و موردی است

مصلحی خاطرنشان کرد: ایجاد جاسوس در کشور در تمام ابعاد و زمینه‌ها از طرف دشمن صورت می‌گیرد و نفوذ جریانی و موردی را در این دو مورد داریم.

وی گفت: عده‌ای مامور شده بودند که ترور فیزیکی و ترور شخصیتی را انجام دهند که در زمینه ترور فیزیکی شاهد شهادت دانشمندان هسته‌ای بودیم و در زمینه ترور شخصیتی از «حیز انتفاع» انداختن شخصیت‌های خاص و بزرگ بود.

سال 88 با ازدواج‌های خاص موجب ترورهای شخصیتی برای از حیز انتفاع انداختن شخصیت‌های خاص صورت گیرد

مصلحی ادامه داد: در سال 88 با طراحی ازدواج‌های خاص موجب می‌شدند تا ترورهای شخصیتی و از حیز انتفاع انداختن شخصیت‌های خاص صورت گیرد و در موقعیت‌های حساس به اهداف خاص خود برسد.

دست داشتن 250 نفر از کارکنان و عوامل سفارت انگلیس در فتنه

وی یادآور شد: در سال 88 بیش از 250 نفر از کارکنان و عوامل سفارت انگلیس در کشور پراکنده شده و برنامه‌های خود را به خواص القا می‌کردند و سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس در ایجاد فتنه در کشورهای اسلامی سابقه طولانی دارد و دو استراتژی عمده استفاده از خواص و نیز استفاده از اراذل و اوباش است که در کودتای 28 مرداد استفاده از اراذل و اوباش و فاحشه‌ها را دیدیم که در فتنه 88 دقیقا این اتفاق افتاد.

جولان فاحشه ایرانی ساکن انگلیس در فتنه 88

مصلحی خاطرنشان کرد: در سال 88 یکی از فاحشه‌های ایرانی ساکن اروپا با پول کلانی که از انگلیس دریافت کرده بود 500 نفر را در تهران سازماندهی کرده بود تا شورش و ناآرامنی کنند و این زن فاسد دستگیر شد.

وی عنوان کرد: امروز بعد از برجام دشمن به این نتیجه رسیده که باید با نفوذ ابعاد محرمانه‌ای را که تاکنون کشف نکرده‌اند، پیدا کنند و اینکه چرا نتوانسته‌اند انقلاب را در 37 سال گذشته ساقط کنند را پیدا کنند.

ورود 100 هزار خودرو به کشور در مدت یک سال در زمان تحریم

مصلحی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 100 هزار خودرو در مدت یک سال وارد کشور شده است، گفت: اگر تحریمی وجود دارد و نمی‌توانیم پول مبادله و جابه‌جا کنیم این پول خودروهای آخرین سیستم چگونه پرداخت می‌شود و سئوال دوم اینکه این پول خودروها چرا برای وسایل و مواد اولیه صرف نمی‌شود.

ایجاد التقاط فکری در حوزه و دانشگاه

وی افزود: ایجاد التقاط فکری از اهداف دیگری است که دشمن در حوزه و دانشگاه دنبال می‌کند تا اهداف ناب اسلام را با چیزهای دیگری مخلوط کند و سرنوشتی که سروش از دانشگاه و کدیور از حوزه پیدا کرده‌اند به واسطه التقاط فکری است.

مصلحی با بیان اینکه التقاط فکری با برخورد و دستگیری قابل جمع‌آوری نیست، اظهار داشت: یکی از نتایج التقاط فکری انجمن حجتیه است و البته در سایر مذاهب اسلامی فرقه‌هایی ایجاد کرده‌اند و حتی امروز نیز در میان برخی بچه حزب الهی‌ها و مذهبی‌‌ها تفکرات انجمن حجتیه رخنه کرده است.

وی گفت: امروز دشمن در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تلاش دارد تا عده‌ای خاص را به این جایگاه‌ها برساند و نمونه تاریخی این امر را در چهره معاویه می‌بینیم.

در تدارک فتنه جدید

مصلحی با بیان اینکه عده‌ای با چهره نفاق چنان از مقام معظم رهبری دم می‌زنند که برای عده‌ای از بچه حزب‌الهی‌ها هم گمراه‌کننده است هشدار داد: این جریان حس نکردنی و پیچیده است و در عین حال با نمدمالی و کار تدریجی در حال طراحی فتنه جدیدی هستند.

این مقام اسبق اطلاعاتی ادامه داد: امروز با احساسات مردم بازی نمی‌کنند و به مقدسات، رهبری و امام راحل اهانت نخواهند کرد چرا که حساسیت مردم را درک کرده‌اند.

وی در ادامه اظهار داشت: باید در انتخابات فضای ضداستکباری را به اوج برسانیم و فضای ضداستکباری و ضدآمریکایی راه بیافتد و علاوه بر آن زنده کردن ارزش‌های انقلابی را مورد توجه داشته باشیم.

مصلحی یادآور شد: عده‌ای می‌خواهند فرمایشات و اصطلاحات امام راحل حذف شود و مواضع ضداستکباری تضعیف شود و این در حالی است که باید اصطلاحات انقلاب بر سر زبان‌ها بیافتد.

از فتنه در انتخابات 7 اسفند نباید غافل شد

وی تصریح کرد: از فتنه در انتخابات 7 اسفند نباید غافل شد و کسانی که در فتنه 88 سکوت کردند، لطمه بیشتری از مقابله‌کننده‌ها زدند که نباید فراموش شوند و مورد غفلت قرار گیرند.

مصلحی خاطرنشان کرد: استفاده از واژه حق‌الناس مورد سوء استفاده عده‌ای قرار می‌گرفت که با هوشمندی رهبری جلوی این مساله و سوء‌استفاده گرفته شد.

وی تاکید کرد: عده‌ای می‌خواهند ولی فقیه درست کنند که در سیاست و حکومت نقشی نداشته باشد و شخصیتی مانند ملکه انگلیس را با طرح مسئله‌ای چون شورای رهبری برای رسیدن به اهداف خود مطرح کنند.
ارسال نظرات