فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: از ابتدای سال 1394 تاکنون 721 نفر از شهروندان آستارا در قالب چهار کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس بازدید کرده اند.
کد خبر: ۸۶۳۹۳۱۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷

سرهنگ پاسدار محمدعلی علیزاده در حاشیه اعزام چهارمین مرحله کاروان راهیان نور شهرستان و سومین مرحله کاروان راهیان نور دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد: از ابتدای سال 1394 تاکنون 721 نفر از شهروندان آستارا در قالب چهار کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس بازدید کرده اند که 589 نفر از این افراد، دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه تحصیلی می باشند.

وی با بیان اینکه در این مرحله، 193 نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه مدارس سطح شهرستان به مدت 4 روز با مناطق عملیاتی دوران جنگ تحمیلی آشنا خواهند شد، ادامه داد: پیش از این 396 نفر دانش آموز دختر به مناطق کرمانشاه، کردستان و جنوب اعزام شده بودند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه دانش آموزان حاضر در اردوی اخیر از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می نمایند، افزود: علاوه بر بازدید نسل جدید انقلاب از مناطق هویزه، اروندکنار، شلمچه و...، دانش آموزان با ایثارگری رزمندگان اسلام بیش از گذشته آشنا می شوند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به سایر اردوهای برگزار شده توسط سپاه ناحیه آستارا اشاره کرد و توضیح داد:در سالجاری 281 نفر برادر و خواهر در قالب یک اردوی سه روزه مشترک با 7 دستگاه اتوبوس، جهت زیارت مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) اعزام شده بودند.

وی تصریح کرد:اعزام 94 نفر از خانواده های مسلمان اهل تسنن شهرستان در قالب طرح محمد رسول الله (نبی اکرم (ص) به مشهد مقدس جهت زیارت بارگاه متبرکه امام رضا (ع)، از دیگر اردوهایی بود که با موفقیت برگزار شد.

وی در پایان اضافه کرد:اعزام ها در قالب کاروان راهیان نور همچنان تا پایان سالجاری ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات