مسئول نظارت سپاه کوهدشت گفت: کاندایدای اصلح معتقد به رشد معنویت، حفظ وحدت و تبعیت از ولایت است
کد خبر: ۸۶۳۹۳۳۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ جمالزاده در نشت بصیرتی با موضوع انتخابات که در حوزه مقاومت خواهران سپاه ناحیه کوهدشت برگزار شد، گفت: رشد معنویت و اعتقادات اسلامی، حفظ وحدت، برائت از فتنه و فتنه گران و تبعیت از ولایت از جمله عوامل پیروزی انقلاب و ماندگاری آن است و با این حال هر کاندیدایی که به این عوامل معتقد باشد یک کاندیدای اصلح است.

وی از انتخابات به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و به عنوان نماد مردم سالاری دینی در کشورمان نام برد و افزود: برگزاری انتخابات های متعدد در کشورمان نشانه بلوغ سیاسی ملت ایران است.

مسئول نظارت سپاه کوهدشت بر ضرورت برگزاری با شکوه دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: مشارکت در انتخابات به منزله مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است.

جمالزاده با بیان اینکه اسلام همواره در جهت حضور حداکثری مردم در عرصه سیاسی، نظامی و اجتماعی گام برداشته است و برای این حضور اهمیت ویژه ای قائل بوده است گفت: انتخابات فرصتی است که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا نصیب ملت ایران شده است و با این حال باید قدر این فرصت را بدانیم و با حضور حداکثری در پای صندوق های رای ضمن پاسداری از دستاوردهای انقلاب موجب یاس و ناامیدی دشمنان شویم.

وی ادامه داد: به برکت نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی امروز شاهدیم که اقلیت های مذهبی در کشورمان صاحب کرسی در مجلس و حق انتخاب هستند.


ارسال نظرات