در مجمع انتخابی هیات سوارکاری استان مرکزی بهرام نجفی‌زاده به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.
کد خبر: ۸۶۳۹۳۴۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱

خبرگزاری بسیج،مرکزی :گروه ورزشی

ساعتی پیش مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان مرکزی با حضور دبیر فدراسیون، ملکی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، تاج‌آبادی رئیس شورای اسلامی شهر اراک و اعضای مجمع برگزار شد.

در این مجمع علیرضا رهکوی و بهرام نجفی‌زاده دو کاندیدا برای ریاست هیات سوارکاری استان مرکزی بودند که پس از ارائه برنامه‌های خود برای هیات در نهایت نجفی‌زاده با 18 رای از مجموع 19 رای ماخوذه موفق شد برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیات انتخاب شود.

در این مجمع سعید ملکی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار کرد: مدیریت ورزشی یکی از سخت‌ترین مدیریت‌هاست چراکه باید با کمترین امکانات و منابع بیشترین بازدهی را داشته باشد و رضایت یک جامعه هدف بزرگ را جلب کند.

وی افزود: در بحث هیات‌های ورزشی مانند هیات سوارکاری؛ اداره کل در طول سال اگر تلاش کند تنها می‌تواند پنج میلیون تومان به هیات کمک کند و فدراسیون نیز با نهایت اراده خود حداکثر می‌تواند 10 میلیون تومان در سال کمک کند. این 15 میلیون تومان حتی کفاف برگزاری یک برنامه را نمی‌دهد.

ملکی با اشاره به اینکه در این شرایط است که نقش هیات‌ها و از خود گذشتگی روسای آنها مشخص می‌شود، گفت: روسای هیات‌های ورزشی نقش پررنگی در ساماندهی این قضیه دارند، البته علاوه بر سختی‌های اداره هیات نگاه مثبتی نیز در این زمینه وجود دارد که نباید فراموش شود.

ارسال نظرات