گرانی پیاز،اشک مردم اصلاندوز را در آورد

این روزها قیمت پیاز به شدت افزایش یافته و این موضوع باعث نارضایتی مردم شده است.
کد خبر: ۸۶۳۹۳۶۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، سریال تکراری افزایش ناگهانی قیمت اجناس و محصولات در بازار این بار گریبان بدبوی پرخاصیت را گرفته و این روزها قیمت پیاز در بازار اشک اصلاندوزی ها را درآورده است.

هر سال محصولات جالیزی در فصل زمستان تحت تاثیر یک شوک قیمتی که بر اثر سرمازدگی می باشد قرار می گیرند و تن مردم را به لرزه در می آورند.

قیمت کنونی پیاز در اصلاندوز هر کیلو 4500تومان بفروش می رسد که گرانی این محصول فشار مضاعفی بر اقشار کم درآمد جامعه وارد می کند.

این در حالی است که حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه وسبزی در خصوص دلایل گرانی پیاز در بازار گفت: سال گذشته در چنین فصلی قیمت هر کیلو پیاز در میدان تره بار 400 تومان عرضه می شد که به سبب اینکه قیمت خرید هزینه های تولید کشاورزان را پوشش نداده موجب شده که در سال جاری کشاورزان کمتر کشت کنند.

وی با بیان اینکه قیمت پیاز به چهار هزار تومان رسیده است گفت: امروز قیمت پیاز نسبت به روز گذشته 25درصد افزایش داشته که امیدواریم تا 20 روز آینده با ورود بیشتر پیاز به بازار قیمت این محصول کاهش یابد.

امید است مسئولان برای کاهش قیمت این محصول که یکی از پر مصرف‌ترین و پر طرفدارترین مواد غذایی موجود در هر آشپزخانه‌ای محسوب می شود تدابیری بیاندیشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار