اكبر صمدي از آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان برای برگزاری باشکوه انتخابات در هفتم اسفند ماه سالجاری در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۶۳۹۳۶۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، جلسه توجیهی کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولان ستادهای انتخاباتی، اعضای شورای تامین، هیات های نظارت، اجرایی و بازرسی شهرستانهاي پارس آباد و بیله سوار در سالن اجتماعات فرمانداري پارس آباد برگزار شد.

در اين جلسه اكبر صمدي فرماندار شهرستان پارس آباد با تشریح موقعیت خاص جغرافیایی و سیاسی شهرستانهاي مرزي پارس آباد و بیله سوار، اظهار داشت: قانونمندی و تأمین سلامت انتخابات و رعایت اصل قانون در ایام تبلیغات از مهم‌ترین کارهایی است که مجریان، دست‌اندرکاران و طرفداران كانديداها باید مدنظر قرار دهند.

وي بر ضرورت رعایت اصل بی‌طرفی و تبلیغات در ایام انتخابات و روز اخذ رأی توسط همه عوامل اجرایی اعم از هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و اعضای شعب اخذ رأی تأکید کرد و گفت: مهمترین وظیفه برگزار کنندگان انتخابات، پایبندی و رعایت قانون و مهیا کردن زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم است.

فرماندار پارس آباد از تدابير لازم براي هر چه باشكوه تر برگزار شدن انتخابات در هفتم اسفند ماه خبر داد و افزود: با حضور حداکثری مردم فهیم در حوزه انتخابیه شهرستانهاي پارس آباد و بیله سوار شاهد انتخاباتي پرشور و مردمي در اين حوزه هاي انتخابيه خواهيم بود.

در ادامه این جلسه تعدادی از مسئولان قضایی، امنیتی و انتظامی پارس آباد و بیله سوار در خصوص اهمیت انتخابات و نحوه تبلیغات به تبادل نظر پرداختند.

حوزه انتخابيه پارس آباد و بيله سوار يك نماينده در مجلس شوراي اسلامي دارد.

ارسال نظرات