علیرضا محبی گفت:به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر اداره ورزش و جوانان شهرستان بیله سوار بالغ بر 25 برنامه را اجرا کرد.
کد خبر: ۸۶۳۹۳۷۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، علیرضا محبی از اجرای بیش از25 نمونه فعالیت های فرهنگی ورزشی در نقاط مختلف این شهرستان با همکاری هئیت های ورزشی بیان کرد.

مسئول ورزش و جوانان شهرستان بیله سوار به تشریح برنامه ها به شرح ذیل پرداخت:

*جشنواره ورزشهای همگانی آقایان با همکاری اداره آموزش و پرورش در محل مدرسه راهنمایی مالک اشتر جعفر آباد در رشته های دال پلان،کمربند بازی،طناب کشی و تک پا برگزار شد.

*جشنواره ورزشهای همگانی بانوان با شرکت 85نفر در رشته های ورزشی طناب کشی،یایلیق قاپدی،وسطی و هفت سنگ در محل سالن حجاب شهر جعفر آباد برگزارگردید و طی مراسمی با حضور بخشدار جعفر آباد و مسئولین محلی از نفرات برتر هر رشته ورزشی با اهداء جوایزی تجلیل به عمل آمد.

*همایش دوچرخه سواری همگانی آقایان با شرکت 50نفر در محل جاده لاین خاکی بیله سوار برگزارشد و در ادامه به قید قرعه به 20نفر از شرکت کنندگان جوایزی از سوی اداره ورزش و جوانان اهدا شد.

*جشنواره ورزشهای همگانی در قالب بازیهای کودکان با محوریت خانواده با شرکت 45نفر پسر و دختر در رشته های طناب کشی و دو ومیدانی در محل سالن کوثر برگزار گردید.

در رشته طناب کشی دختران(معصومه حیدری،آئدیا جهان پناه،یثنا تقی زاده) و در رشته دو ومیدانی پسران(آروین پور میرزا ،ابوالفضل سعادتی،ایلیا تقی پور) و در رشته طناب کشی پسران(علی سیامی،طاها صوری،آروین داننده و آراز آذرنگ) نفرات برتز این جشنواره شناخته شدند.

*همایش پیاده روی خانوادگی روستای مرادلو با شرکت 300نفر در محل جاده لاین خاکی روستای مرادلو برگزار و طی مراسمی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان ،رئیس جمعیت هلال احمر،دهیاری و شورای روستا به قید قرعه به 16نفر جوایزی اهداء گردید.

*مسابقات فوتسال جام فجر رده سنی جوانان با شرکت 16تیم بصورت دوره ای در محل سالن 22 بهمن جعفر آباد برگزار و در نهایت تیم های پاگاه شهید رزمی،دهیاری چالما و پایگاه شهید سمندری به ترتیب اول تا سوم شدند.

محبی در ادامه همچنین به برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان دولت، مراسم صبحگاهی آقایان و بانوان، مسابقه قران آقایان و بانوان، جشنواره ورزشهای همگانی بانوان، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهداء، اعزام تیم ووشو بانوان به گرمی، حضور کارکنان و جامعه ورزشی درنماز عبادی و سیاسی جمعه، همایش پیاده روی خانوادگی، همایش کوهنوردی کوهنوردان،مسابقات والیبال آقایان، مسابقات تنیس روی میز فرهنگیان، دیدار با خانواده شهید ورزشکار ولی کیانی و حضور کارکنان و جامعه ورزشی در راهپیمایی 22بهمن ماه اشاره نمود.

ارسال نظرات