مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان گفت:

به دنبال طرح‌های لازم‌ الاجرا در حوزه تعالی جمعیت هستیم

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان گفت: به دنبال طرح‌های لازم الاجرا در حوزه افزایش جمعیت در کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی استان سمنان هستیم تا بتوانیم آن را در سطح استان اجرایی کنیم.
کد خبر: ۸۶۳۹۳۸۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر سکینه مهرابی، درباره برنامه بسیج جامعه پزشکی استان سمنان در راستای تعالی جمعیت گفت: از ابتدای سال ۹۴ موضوع افزایش جمعیت جزء برنامه‌هایی بود که همزمان با موضوعات اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب و بصیرت سیاسی سرلوحه برنامه‌های حلقه‌های صالحین این استان قرار گرفت و مقرر شد سرحلقه‌های صالحین نشست‌هایی را راجع به موضوع افزایش جمعیت در طول سال برنامه ریزی کنند.

وی در ادامه افزود: در راستای موضوع افزایش جمعیت یک همایش را در مهرماه به شکل مفصل برگزار کردیم و بیش از ۱۵۰ نفر در همایش حضور داشتند، همچنین در کمیته مشورتی خواهران بسیج که امسال در استان راه اندازی شده درباره این موضوع گفت‌وگو می‌کنیم تا بتوانیم تعالی جمعیت را نهادینه کنیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان ادامه داد: به دنبال این موضوع نشستی دیگر را در آذر ماه در شهرستان گرمسار برگزار کردیم.

مهرابی، تصریح کرد: همایش افزایش جمعیت جزء برنامه‌های ابلاغی و عملکرد ما است که در سال ۹۵ نیز پیگیری خواهیم کرد.

وی درباره نقش بسیج جامعه پزشکی در موضوع تعالی جمعیت گفت: هم اکنون بر روی موضوع افزایش جمعیت کار می‌کنیم اگر بتوانیم طرحی را از دل کارگروه استانی بیرون بیاوریم که در مجمع بسیج استانی مصوب و اجرایی شود اتفاق خوبی در این زمینه می‌افتد.

مهرابی، با اشاره به اینکه تا کنون دو جلسه از جلسات کمیته مشورتی خواهران نیز تشکیل شده است و شاید نیاز باشد تا کل سال ۹۵ بر روی این موضوع کار کنیم، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم به طرحی کارآمد در این زمینه برسیم تا رشد جمعیت از ۲/۱ افزایش پیدا کند و در این زمینه به کمک دانشگاه علوم پزشکی استان نیازمند هستیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار