نتایج دور اول مسابقات قهرمانی اسکی کشور در چهارمحال و بختیاری

دور اول رقابت های قهرمانی اسکی نونهالان و نوجوانان کشور با معرفی نفرات و تیم های برتر در پیست چلگرد شهرستان کوهرنگ به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۶۳۹۳۹۰
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در رقابت های قهرمانی اسکی نونهالان کشور و در مارپیچ بزرگ که با حضور 23 ورزشکار آغاز شده بود در قسمت تیمی استان های اصفهان با 112 امتیاز، چهارمحال و بختیاری با 95 امتیاز و تهران با 75به عناوین برتر تیمی رسیدند.

رقابت های قهرمانی اسکی نوجوانان کشور نیز با رقابت 24 ورزشکار در آغاز شده که در پایان تیم استان البرز با 180 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و استان تهران با 74 امتیاز و چهارمحال و بختیاری با 50 امتیاز به ترتیب عنماوین دوم و سوم را به دست آوردند.

در رقابت های انفرادی مسابقات رده سنی نونهالان مارپیچ بزرگ نیز حامد عطایی از استان اصفهان، محمد مهدی فرامرزی از چهارمحال و بختیاری و رهام صبا از استان تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در مسابقات انفرادی نوجوانان نیز سید مهدی جعفری و سید علی صیدی هر دو از استان البرز و اسماعیل ساوه شمشکی از استان تهران به عناوین اول تا سوم این رده سنی رسیدند.

گفتنی است: رقابت های قهرمانی و انتخابی تیم ملی نونهالان و نوجوانان کشور نیز امروز پنجشنبه 29بهمن ماه در ماده مارپیچ کوچک برگزار و نفرات برتر معرفی خواهند شد.

به گزارش بسیج؛ پیست اسکی چلگرد شهرستان کوهرنگ در 100کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری با امکانات لازم برای برگزاری مسابقات کشوری و دوره های آموزشی همه ساله پذیرای علاقه مندان این رشته ورزشی از سراسر کشور است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار