حجت الاسلام رضا باوقار گفت: باید در انتخابات حضور پر شور و با بصیرت داشته باشیم چرا که خطر نفوذ در مجلس زیاد است و راه حل جلوگیری از این نفوذ، انتخاب درست افراد معتقد به شاخصه های انقلابی گری است.
کد خبر: ۸۶۳۹۳۹۳
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، مجمع بسیج شهرستان مشگین‌شهر با حضور کارگروه های تخصصی و مسئولین شهرستان در محل حسینیه ثارالله شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در این مجمع ضمن قدردانی از حضور فعال و کسترده مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن گفت: با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مردم این شهرستان در پای صندوق های رأی حماسه ای دیگر خواهند آفرید تا از نعمات جامعه اسلامی به نحو احسن بهره‌مند شویم.

وی افزود: انتخابات یکی از اعمال دینی در جامعه اسلامی است و یکی از ویژگی های مردم سالاری انتخابات است که مردم با وجود مشکلات زیاد تاکنون توانسته اند از این مراحل به خوبی و با پیروزی عبور کنند و پیروز میدان شوند و در 7 اسفند سال جاری نیز مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی پیروزی دیگری را در مقابل دشمنان برای این کشور فراهم خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یک مجاهدت است و دشمن در تلاش برای برای کم رنگ کردن انتخابات آتی است اما به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران در پای صندوق های رأی حاضر شده و باری دیگر دشمنان اسلام را مایوس خواهیم شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات گفت: اهمیت انتخابات به اندازه است که مقام معظم رهبری فرموده‌اند که حتی آن هایی که این نظام را قبول ندارند در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که مردم می‌بایست در صحنه حاضر شده و کارآمدترین افراد را از بین کاندیداهای ثبت نام شده انتخاب کنند تا آرمان های شهدا را حفظ شود.

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: انتخاب مظهر وحدت و انسجام در جامعه اسلامی است و مهمترین وظیفه ای که مردم در این خصوص برعهده دارند انتخاب افراد براساس معیارهاست لذا مردم باید در انتخاب فردی اصلح همت کنند تا موجب آبادانی منطقه شود نه براساس قومی و قبیله ای که موجب آفت جامعه اسلامی است.

وی در خصوص انتخابات آتی گفت: حماسه حضور باید با عقلانیت و وحدت و شعور باشد و نباید کاندیداهای دو رنگ و دو رو را که شایسته این شهرستان نیستند انتخاب شود چرا که چنین افرادی فقط صاحبان قدرت هستند چرا که کاندیدایی که به شعار اسلام که اذان و نماز است توجهی نکند قطعاً به این نظام دلسوزی نخواهد کرد.

حجت الاسلام باوقار تاکید کرد: امروز عرصه ای است که باید تکلیف خود را برای فردا مشخص کرده و بدانیم که جبهه مقابل ما کیست آمریکا، اسرائیل، انگلیس، تکفیری های داعشی و مزدوران داخلی که جبهه بزرگی را تشکیل داده اند و با هماهنگی و همکاری مزدوران داخلی دست به هر کاری می‌زنند و فتنه هایی همچون فتنه 88 برای براندازی حکومت اسلامی راه می‌اندازند لذا نباید به انتخابات به شکل قومی و قبیله ای نگاه کنیم بلکه باید با بصیرت آینده کشور را تقویت و پایدارکنیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش و همت دشمن از بین بردن انقلاب اسلامی است و همت همه ما حفظ پایداری انقلاب اسلامی است لذا در یک نگاه کلی دشمنان و مزدوران داخلی به دنبال منافع خود هستند لذا طبق توصیه های مقام معظم رهبری باید در انتخابات حضور پر شور و با بصیرت داشته باشیم چرا که خطر نفوذ در مجلس زیاد است و راه حل جلوگیری از این نفوذ، انتخاب درست افراد معتقد به شاخصه های انقلابی گری است.

ارسال نظرات