معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان,
معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان به استفاده از ابزار هنر در قالب گرامیداشت نام و یاد شهدا اشاره کرد و گفت:هنر زبان گویای معرفی شهید و شهادت به نسل جوان است.
کد خبر: ۸۶۳۹۴۲۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،حجت‌الاسلام مهدی فرزی شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات روز شهدا در سنندج، به اجرای برنامه های گرامیداشت روز شهید با استفاده از ابزار هنر اشاره و اظهار کرد: در برگزاری برنامه‌های مختلف به ویژه در حوزه شهید و شهادت با تاثیر گذاری ابزار هنر و استفاده از نیروی نسل جوان در این زمینه توجه شود.

وی به استفاده از ظرفیت دانشجویان هنرمند و گروه های نمایشی در دانشگاه‌ کردستان و دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان باید با ایجاد تعامل بیشتر با حوزه‌های دانشگاهی از بسترهای هنری موجود در راستای تحقق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهترین استفاده را ببرد.

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، فعالیت جوانان به صورت مستقیم در قالب کاریکاتور و گرافیک و خلق آثاری هنری محتوایی، باکیفیت و تاثیرگذار را موجب لمس از نزدیک و تاثیرپذیری و مشارکت آنان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: تاثیر این اقدامات از سخنرانی ها طولانی مدت بیشتر خواهد بود.

به گفته فرزی، حوزه فیلم و سینما نیز ابزاری با تاثیرگذاری بالا است که با شیواترین زبان هرآنچه را که نیاز است به مخاطب منتقل می‌کند.

گرامیداشت شهدای عملیلات والفجر 10

سرهنگ محمدرضا شرف بیانی مدیر کل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان کردستان نیز در این جلسه بر تجمیع برنامه های گرامیداشت روز شهید با همکاری ادارت و نهادهای استان اشاره کرد و گفت: با توجه به قرار گرفتن سالگرد عملیات والفجر 10 در ایام هفته گرامیداشت شهید انتظار میرود این برنامه به صورت شاخص برگزار شود.

وی بیان داشت: سالگرد عملیات والفجر ۱۰ و کشته‌شدگان بمباران شیمیایی حلبچه همزمان با گرامیداشت ایام شهید و شهادت در استان میباشد و انتظار میرود این برنامه ها با توجه بیشتر برگزار شود.

ارسال نظرات