رئیس بسیج دانشجوی استان یزد:

فرهنگ بسیجی کشور را در مقابل نفوذ واکسینه می‌کند

رئیس بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است، گفت: فرهنگ بسیجی کشور را در مقابل نفوذ واکسینه می‌کند.
کد خبر: ۸۶۳۹۴۴۰
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ سیدحسین راسخی شامگاه دوشنبه در کنگره 72 شهید دانشجو معلم یزد، با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران استقلال در زمینه‌های مختلف بود اظهار داشت: تولید ایده و تفکر بسیجی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: امروز با همین تفکر بسیجی است که انقلاب اسلامی ایران در تمام جهان شناخته شده و آمریکا و رژیم صهیونیستی با توطئه‌های مختلف به دنبال نابود کردن این فرهنگ هستند.

راسخی با تاکید بر اینکه هنر باید در جهت رشد و تعالی انقلاب باشد، گفت: اگر هنر در این راستا حرکت نکند، هنر نیست و شهدای ما بالاترین هنرمندان جامعه بودند و با اهدای خون خودشان، سبب رشد، تعالی و آبیاری درخت تنومند انقلاب شدند.

رئیس بسیج دانشجوی یزد تصریح کرد: پروژه نفوذ که مقام معظم رهبری بارها و بارها نسبت به آن هشدار داده اند هم توسط دشمنان و در مقابله با همین تفکر بسیجی و فرهنگ بسیجی شکل گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به توسعه فرهنگ بسیجی در بین دانشجویان، اظهار داشت: باید در مقابل تلاش‌های دشمن در زمینه نابودی فرهنگ بسیجی، ما نسبت به گسترش روز افزون این فرهنگ به ویژه در دانشگاه‌ها و در بین دانشجویان اقدام کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار