خبرهای داغ:
مشاور جوان استانداری گلستان گفت: کمیته ها جوانان از نظرات جوانان صاحب نظر و فعال که دغدغه توسعه استان گلستان را دارند بهره برداری میکنیم و نظرات و راهکار آن ها را به سمع نظر مسئولان می رسانیم.
کد خبر: ۸۶۳۹۴۷۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی نصیبی عصر امروز در دومین نشست مشاوران جوان حوزه روستایی استان گلستان اظهار کرد: کمیته روستایی حوزه مشاوران جوان یکی از 22 کمیته فعال بخش مشاوران جوان استانداری گلستان است.

وی تصریح کرد: در این کمیته ها از نظرات جوانان صاحب نظر و فعال که دغدغه توسعه استان گلستان را دارند بهره برداری میکنیم و نظرات و راهکار آن ها را به سمع نظر مسئولان می رسانیم.

مشاور جوان استانداری گلستان خاطرنشان کرد: با روشهای مختلفی از قبیل برگزاری کارگاه ها، بازدیدها، و نشست ها با مسئولان و مدیران ارشد اداره کل های استان گلستان نظرات و مباحث مطرح شده از سوی مشاوران جوان انتقال داده می شود.

نصیبی یادآور شد: حوزه مشاوران جوان در گذشته اقداملات خوبی داشته است و اگر امروز ثمره ای از اقدامات در حوزه جوانان وجود دارد به علت همکاری مسئولان و پویایی جوانان فعال در حوزه مشاوران جوان استانداری گلستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها