نوجوان ورزشکار بسیجی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج؛
نوجوان ورزشکار بسیجی گفت: دشمنان نظام اسلامی سبک زندگی اسلامی را مورد هدف قرار داده‌اند تا هویت جوان ایرانی را بی‌هویت کرده و به اسانی به اهداف خود دست پیدا کنند.
کد خبر: ۸۶۳۹۵۱۷
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
رضوان توکلی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به کسب عناوین قهرمانی خود در عرصه ورزش‌های رزمی اظهار داشت: نائب قهرمانی در مسابقات بین‌المللی، کسب 17 عنوان اول و دوم کشوری در مسابقات متعدد و کسب رتبه نخست در تمامی مسابقات استانی را در کارنامه ورزشی خود دارم.

این ورزشکار بسیجی افزود: علاقه زیادی به بحث ورزش رزمی دارم ولی فعالیت در عرصه ورزش مانع از تحصیل من نشده و همواره با یک برنامه‌ریزی مناسب سعی کرده‌ام تمامی فعالیت‌های خود را ادامه بدهم، برای مثال در کنار فعالیت در رشته کاراته، به دوچرخه‌سواری و بدنسازی می‌پردازم.

عضو تیم ملی کیوکوشین کاراته بانوان ایران در مسابقات بین‌المللی جهانی 2011 افزود: معتقدم هرگز حجاب مانعی برای حضور در ورزش نبوده و نیست و نه تنها مانع از حضور یک بانوی مسلمان در جامعه نبوده که جایگاه وی را ارتقاء می‌بخشد، حتی در پارهای از مواقع سبب موفقیت یک زن مسلمان نیز می‌شود.

توکلی با اشاره به مانور استکبار و دشمنان نظام اسلامی بر روی ترویج سبک زندگی غربی ادامه داد: سبک زندگی ایرانی و اسلامی مانعی برای پیشبرد اهداف دشمنان نظام اسلامی است که از این‌رو تلاش می‌کنند تا اعتقاد جوان ایرانی را از او گرفته و او را بی‌هویت سازند تا به آسانی به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی افزود: اگر هویت یک جوان را از او سلب کنی به آسانی تن به هر کاری خواهد داد و به دنبال این است تا خود را به نوعی معرفی کند که در این بحث بی‌شک به داشته‌های مادی و ظاهری خود بسنده می‌کند.

این ورزشکار بسیجی تصریح کرد: حجاب به مانند صدفی است که گوهری را در درون خود پرورش می‌دهد و به آسانی برای هر کسی قابل دسترسی نخواهد بود پس چه بهتر به مانند این گوهر باشیم نه اینکه خود را به آسانی در معرض دید قرار دهیم.

توکلی با اشاره به اخلاق ورزشی گفت: یکی از ویژگی‌های یک ورزشکار، تواضع و فروتنی بوده و یک ورزشکار باید بداند که همه قدرت‌ها از آن خداوند است.

وی با اشاره به بحث انتخابات گفت: اگرچه نزدیک به 18 سال دارم و امکان حضور در انتخابات 7 اسفندماه را ندارم اما نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نمانده و شعارهای تبلیغاتی کاندیداها را مطالعه و زمانی که اطرافیان در این مورد سخن می‌گویند من نیز در مشورت‌ها مشارکت دارم تادیگران را به بهترین انتخابات هدایت کنم و نیز بتوانم در آینده با دید آگاهانه در انتخابات شرکت کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات