خبرهای داغ:
فرماندار مهدیشهر گفت: 41 شعب اخذ رای شامل 31 پایگاه ثابت و9 پایگاه سیار برای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و بنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۶۳۹۵۲۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، محمدرضا قنبری در همایش روابط عمومی و خبرنگاران مهدیشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بر گزار شد، اظهار داشت: حضور بر شور مردم در انتخابات 7 اسفند ماه دستاوردها و برکات فراوانی برای نظام اسلامی به همراه خواهد داشت و مردم مکلف هستند؛ همانطور که در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفریدند بار دیگر به یاری و الطاف خداوند با حضوری دیگر حماسه ای ماندگار بر صفحه طلایی کتاب بر افتخار جمهوری اسلامی ایران ثبت کنند.

قنبری در ادامه گفت: روابط عمومی ادارات باید از ظرفیت های خود برای زمینه سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنند و مواردی که ممکن است به این حادثه سیاسی کشور لطمه وارد کند شناسایی کرده و از آن جلوگیری کنند.

رئیس حوزه فرعی انتخابیه شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه اطلاع رسانی باید از سوی روابط عمومی ها صریح و صحیح و قانونمند باشد، گفت: اطلاع رسانی امری فراتر و مهمتر از تبلیغات است و روابط عمومی ها باید از هر گونه حاشیه سازی در جریان انتخابات و نامزد خاصی دوری کنند.

فرماندار مهدیشهر در ادامه به نقش و جایگاه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی و ارتباطات، دو حوزه کاری است که روابط عمومی کار آمد باید هم به حوزه اطلاع رسانی و حوزه ارتباطات دقت کند.

وی همچنین گفت:800 نفر نیروی انسانی در رده های امنیتی، بازرسی، اجرایی و نظارتی اجرای انتخابات در شهرستان مهدیشهر را بر عهده دارند.

قنبری خاطرنشان کرد: هر چند دشمنان به طریقه های مختلف سعی در تنش و مأیوس کردن در نظام و کاهش مشارکت مردم در این امر سیاسی را دارند؛ اما ملت همیشه در صحنه ما با حضور در انتخابات بار دیگر حربه های خام دشمنان را بی تأثیر کرده و با حضور و با بصیرت کامل در این انتخابات شرکت کرده تا حماسه ای ماندگار را رقم زنند.

وی با اشاره به اینکه 41 شعب اخذ رای شامل 31 پایگاه ثابت و9 پایگاه سیار برای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و بنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان در نظر گرفته شده است، گفت:32 شعب شهری و 8 شعبه روستایی است که در بخش شهری 31 بایگاه ثابت و 9 پایگاه سیار رأی گیری انتخابات را بر عهده دارد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها