مسول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قدس گیلان:
مسول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه جوانان وشهدای ما دست دشمن را ازتعرض به کشور کوتاه نمودند، گفت: تسلیحات غرب مغلوب ایمان واستقلال و آزادگی شهیدان ما شد.
کد خبر: ۸۶۳۹۵۷۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازسیاهکل، حجت الاسلام والمسلمین عزت الله معتمد دریادواره 220 شهید شهرستان سیاهکل با بیان اینکه وقتی تاریخ جنگ ووصیت نامه شهدا را مطالعه می کنیم،  به عظمت شهدا پی می بریم، اظهارکرد: تمام شرق و غرب با همه قدرت و تسلیحات ازعراق پشتیبانی می کردند و جبهه های ما درهیچ زمینه ای ازنظر تسلیحاتی و نیروی نظامی با آنان قابل مقایسه نبودند.

وی با تاکید براینکه جوانان وشهدای ما دست دشمن را ازتعرض به کشور کوتاه نمودند، اعلام کرد: تسلیحات غرب مغلوب ایمان واستقلال و آزادگی شهیدان ما شد.

مسول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قدس گیلان افزود: دشمنان در جنگ نتوانستند به نتیجه برسند با تحریم نیز نتوانستند کاری ازپیش ببرند اما امروز می خواهند پشت میز مذاکره نتیجه بگیرند.

حجت الاسلام معتمد باشاره به اینکه ما سرسفره شهیدان نشسته ایم، گفت: برادارن و مسئولان محترم! همه ما به شهدا مدیونیم.

وی با اشاره به انتخابات 7 اسفند تصریح کرد: کسی را انتخاب کنیم که به دشمن لبخند نزند و دربرابر دشمنان بایستد.

مسئولِ نمایندگیِ ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا به تکلیف عمل کردند، ماهم باید به تکلیف عمل کنیم، تاکید کرد: تکلیف ما این است که نماینده هایی را انتخاب کنیم که به دنبال اشرافی گری و قدرت طلبی نباشند  ودارای ایمان وزهد باشند.

 

 

ارسال نظرات