گستردگی سفره‌‌های شام و نهار انتخاباتی در گیلان

سفره های شام و نهار انتخاباتی در آستانه انتخابات در گیلان گسترده تر از قبل می شود.
کد خبر: ۸۶۳۹۶۰۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ روز ها به سرعت می‌گذرند و هر کاندیدا سرگرم تبلیغات و معرفی خود به مردم و جلب آرای بیشتر است.

۷ اسفندماه امسال مردم به پای صندوق های رای می‌روند تا کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب نمایند تا کاندیدایی که در این رقابت پیروز می شود به مدت چهارسال  به عنوان نماینده یک شهرستان در دهمین مجلس شورای اسلامی فعالیت نماید.

تبلیغات رسمی کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۲۹ بهمن ماه آغاز و تا ۵ اسفند ادامه دارد اما تبلیغات برخی از کاندیداها خیلی زودتر این زمان آغاز شده و هر چه به روزهای انتخابات نزدیک می شویم تبلیغات به شیوه های مختلف بیشتر می شود.

گستردگی سفره های رنگین نهار وشام بین اقشار مختلف توسط برخی از کاندیداها در تالارها و پذیرایی مردم از کاندیدای مورد نظر در منازلشان قابل توجه است.

با نزدیک شدن به روز رای گیری هزینه های هنگفت و میلیونی به اوج می رسد و با آغاز تبلیغات رسمی این برنامه ها و هزینه ها بیشتر از قبل می گردد.

 انگار هر چه روزهای تقویم می گذرد و زمان انتخابات نزدیک و نزدیکتر می شود، رقابت برای گستراندن سفره های شام و نهار تبلیغاتی بیشتر می گردد.

در کنار برپایی این سفره های رنگین و پرهزینه، کاندیداها وعده وعیدهایی را می دهند که اگر منتخب شوند هر آنچه که بتوانند انجام دهند، اصلا انگار این کاندیدا با منتخب شدن خود می تواند معجزه ای نماید و همه مشکلات مردم را به یکباره حل نمیاد.

از همه اینها که بگذریم تبلیغات در شبکه های اجتماعی نیز این روزها از هر زمانی پر رونق تر شده و طرفداران برخی از کاندیداها در کانال های تلگرامی چنان با شور و هیجان به تبلیغات مشغولند که گاهی به بحث و جدل در فضای مجاز ی می انجامد.

برگزاری نشست‌های تبلیغاتی، جلسات سخنرانی شبانه‌روزی، استفاده ابزاری از مراسم شادی و عزای مردم،  عیادت از بیماران، حضور در مؤسسات خیریه، اعطای هدایای نقدی، انتشار یادداشت و مقاله در شبکه‌های اجتماعی از دیگر برنامه های کاندیداها است که این روزها بازار داغی دارد.

راه اندازی کاروان های تبلیغاتی با زدن بوق ممتد ماشین ها که در این شب ها مهمان ناخوانده مردم گیلان شده از دیگر برنامه های نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

موضوع قانون و قانون مداری نباید فقط شعاری برای سخنرانی ها باشد ،کاندیدایی که این گونه با آلودگی صوتی باعث آزا واذیت مردم می شود و قانون را زیر پا می گذارد نمی تواند در مجلس هم از حقوق با ارزش مردم دفاع کند و درآینده هم این قانون گریزی را در دستور کار خود قرار می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار