در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری؛ خیمه تبلیغی فرهنگی «شاخص» در تربت جام افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۳۹۶۳۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
مسئول خیمه تبلیغی فرهنگی شاخص تربت جام درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: یکی ازمهمترین اهداف گشایش«ستاد شاخص» درشهرستان؛ تبیین گفتمان  «ولایت فقیه» به عنوان یک معیارارزشی وانقلابی درانتخاب فرداصلح ، ایجاد فضایی عادلانه ،آگاهانه وتأثیرگذار برسرنوشت مردم وکشورمی باشد.

حجت الاسلام محمد پاروکار با بیان این که رهنمودهای«امام و رهبری» ازطریق رسانه های گروهی به سمع ونظر مردم می رسد افزود: درشهر تربت جام مکانی که مخاطبین با رجوع به آن شاخص ها را از نزدیک مشاهده نمایند کمتر بوده است ، با گشایش «ستاد شاخص» مردم شهرستان    می توانند راحت وآگاهانه تر «نامزد اصلح» را برگزینند.

وی تصرح کرد:بازدید کنندگان با مراجعه به غرفه ها دریک نگاه به اصول اساسی یک نماینده «انقلابی، ولایی و شجاع» دست پیدا می کنند.

وی با اشاره به این که ورودی نمایشگاه به تمثال شهیدان آیت الله سید حسن مدرس،دیالمه،آیت وعلی اکبردهقان نماینده تربت جام مزین است گفت: این شهیدان والامقام  به عنوان نمایندگان انقلابی،بصیر و ولایی دربین مردم بوده وهستند، بنابراین کلیپ هایی ازصداقت  گفتار و روشنگری آنان به معرض نمایش درمی آید که انتخاب نماینده اصلح را برای مردم آسان تر می کند.

مسئول«ستاد شاخص» تربت جام ادامه داد: این روش تبلیغ، باعث می شود مردمی که با تفکرشهدا خو گرفته اند و شهید مدرس را بزرگترین رجال سیاسی مجلس می دانند مسیرحرکت درست را زوتر انتخاب نمایند.

وی اذعان داشت:معیارهای اصلی انتخابات را درغالب یک سخنرانی کامل ازحضرت آقا دیده وشنیده ایم، اما بازگوکردن این شاخصه ها درسطح جامعه  بصورت دیداری وشنیداری و تکرار آن درآستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تأثیر بسزایی درحضور حداکثری وانتخاب نامزد اصلح دارد.

وی اضافه کرد:مراجعین دراین خیمه به عنوان پایگاه بزرگ مردمی؛ خواسته ها وانتظاراتشان را از نمایندگان بصورت شفاف درغالب «تریبون آزاد» بیان می کنند وهدف دیگرما این است که مطالبات مردمی را به نماینده منتخب منعکس نماییم.

حجت الاسلام پاروکار یادآورشد:انشاءالله مردم با بصیرت  شهرستان تربت جام با توقف ومطالعه دراین ایستگاه به این نتیجه خواهند رسید که انتخاب «نامزد اصلح» از«قومی ومذهبی» کردن جریان انتخابات برای شهرستان وکشور بهتر ومفیدتر است.

درادامه این گفتگو یکی ازمتولیان این نمایشگاه گفت: ما وظیفه  داریم منویات ولی فقیه را در مورد انتخاب اصلح؛ از جمله اصول هفت گانه حضرت امام راحل را که رهبرمعظم انقلاب دراجتماع میلیونی خردادماه بیان نمودند برای مردم تبیین کنیم.

حجت الاسلام مجید سیستانی افزود: این نمایشگاه تبلیغ له یا علیه هیچ کاندیدایی نیست وتنها طبق معیاروشاخص هایی که رهبری ترسیم نمودند در غالب پخش فایل های صوتی،کلیپ های تصویری واینفوگرافی تبلیغ و روشنگری می شود.

وی بصیرت افزایی را ازاهداف وبرنامه های فرهنگی نمایشگاه برشمرد وعنوان کرد:هدف به تصویرکشیدن ملاک های ارزشی و فرهنگ سازی درخصوص حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی وانتخابی در خوروشأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سیستانی اضافه کرد: نمایشگاه تا پنج شنبه هفته آینده و یک روز مانده به انتخابات هفتم اسفند ماه برای بازدید عموم مردم دایر است.

گفتنی است: خیمه تبلیغی فرهنگی شاخص به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه تربت جام وکانون تبلیغی منتظران ظهوردایرو در خصوص مصادیق نفوذ در؛ «سیاست، فرهنگ، اقتصاد،امنیت»، باید ها ونباید های اصول رقابت سیاسی؛ «تبلیغات غیراخلاقی،خصومت،تخریب،وعده های بی مورد،پرهیز از حاشیه سازی» استفاده از ظرفیت های قانون اساسی وتوجه به رأی مردم «حق الناس» تبلیغ و روشنگری شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها