چالشی به نام "مفسدان اقتصادی"؛

اصلاح طلبان برای فرار از پاسخگویی به «برائت از کرباسچی» رو آوردند

در حالی که کرباسچی یکی از یار های غار اصلاح طلبان و کارگزاران از ابتدای دوران مسئولیتی خود بوده است، امروز اصلاح طلبان در حالی که با انتقادهای گسترده مواجه شدند، از کرباسچی اعلام برائت کرده‌اند. ...
کد خبر: ۸۶۳۹۶۵۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان از  ماه های گذشته اصلاح طلبان در پی چیدن لیست نهایی کاندیداهای خود برای ورود به مجلس شورای اسلامی بودند.

در این راستا شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان با هدف انتخاب کاندیداهایی از همه طیف های جریان اصلاح طلبی گرد هم جمع شدند و اقدام به تهیه یک لیست از کاندیداهای مورد نظر کردند.

آنچه که در این میان اهمیت داشت کرباسچی از سوی جریان اصلاح طلبان به عنوان یکی از اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان معرفی شده و به عنوان یکی از چهره‌های مطرح در این جریان در آستانه انتخابات معرفی شد.

کرباسچی، شهردار سابق تهران که در دادگاه بخاطر اختلاس و دست بردن به بیت المال به۳ سال حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شد و ۲ سال به زندان رفت، هنوز هم پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی اش مفتوح است اما امروز رهبر مهمترین حزب اصلاح طلبان شده است.

در همین راستا بوق های رسانه‌ای اصلاحات بارها اقدام به انتشار عکس ها و خبرهای این مفسد اقتصادی به عنوان یکی از افراد تأثیرگذار در جریان اصلاح طلبی کشور نام بردند و هیچ گاه هیچ یک از اصلاح طلبان نسبت به وی اعتراضی نشان ندادند.

هرچند دو گانه عارف، کرباسچی باعث بروز اختلافاتی در جریان اصلاح طلبی شد، اما باز هم رسانه های اصلاح طلب دست از کرباسچی به عنوان یک اصلاح طلب نکشیدند.

انتهای پیام /
منبع راه دانا
ارسال نظرات
آخرین اخبار