خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان با بیان این مطلب که جهان منتظر خلق حماسه ‌دیگری از ملت ایران پس از راهپیمایی 22 بهمن است، گفت: هفتم اسفند، همه می‌آییم، رأی می‌دهیم، تا درخشش حضورمان چشم دشمنان را کور کند.
کد خبر: ۸۶۳۹۶۸۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان، امام جمعه این شهرستان در خطبه‌های نماز وحدت بخش و دشمن شکن این هفته دامغان که با حضور باشکوه مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به گرم‌تر شدن تنور انتخابات با شروع تبلیغات کاندیدا‌ها، انتخابات را از مظاهر مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار داشت: حلقه وصل بین ملت و نظام اسلامی ما بسیار مستحکم است.

وی با بیان اینکه در طول 37 سال‌ گذشته مردم بصیر ایران اسلامی نظام و انقلاب خود را حفظ کرده‌اند و اکنون ملت ما مقطع حساس و درخشانی قرار دارد، افزود: دو انتخابات هفتم اسفند‌ماه فرصت طلایی برای تقویت نظام اسلامی است که باید از آن به درستی بهره‌ببریم، همانا آثار حضور گسترده اقشار مختلف مردم پای صندوق‌های رآی عزت و اقتدار ملی را به نمایش می‌گذارد.

امام جمعه دامغان با یادآوری بکار‌بردن تعبیر زیبای "عید" از سوی رهبر معظم انقلاب برای انتخابات پیش‌روی ملت بزرگ ایران اسلامی، تصریح کرد: نباید به انتخابات به چشم تهدید بنگریم، بلکه باید با انتخاب انسان‌های صالح، کارآمد، بانشاط، مؤمن، نجیب و امین برای ورود به مجلس شورای اسلامی، مقدمات جهشی بزرگ را برای کشور فراهم کنیم.



ورود اندیشه‌های سالم و متخصص به میدان قانون‌گذاری "خانه ملت" را بیش از پیش تقویت می‌کند

خطیب نماز جمعه دامغان با اشاره به اینکه بی‌‌تردید اگر افکار و اندیشه‌های سالم و متخصص بیشتری وارد عرصه قانون‌گذاری شوند، "خانه ملت" بیش از پیش تقویت می‌شود، خاطر‌نشان کرد: با توجه به اینکه در آغازین روزهای تبلیغات رسمی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی هستیم، باید وفای به عهد را مورد توجه قرار دهند و با اخلاق‌مداری در این ایام زمبنه حضور فزاینده مردم را در انتخابات فراهم کنند تا دشمن همچون گذشته زمین‌گیر شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان هر رأی ملت آگاه ایران در هفتم اسفند‌ماه را تیری در چشم دشمنان و خنثی کننده توطئه‌های آنان عنوان‌کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات منشأ تولید و توسعه پایدار کشور و انتخاب آگاهانه نخبگان متدین و متعهد و حضور آنها در دستگاه قانون‌گذاری سبب تعریف و تبیین بهتر مردم سالاری دینی در میهن اسلامی ما می‌شود.

امام جمعه دامغان با بیان این مطلب که جهان منتظر خلق حماسه ‌دیگری از ملت ایران پس از راهپیمایی 22 بهمن است، خاطر‌نشان کرد: ملت ما ثابت کرده که ظرفیت خلق این حماسه ماندگار را در هفتم اسفند‌ماه دارد و بی‌شک حضور حداکثری و رأی آگاهانه مردم جای جای ایران اسلامی در دو انتخابات پیش رو امید به آینده و اقتدار کشور و نظام اسلامی ما را افزایش خواهد داد.

وی با اشاره به وجود 61 نامزد حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان سمنان و 13 کاندیدا برای نشستن بر تک کرسی نمایندگی مردم شهرستان دامغان در خانه ملت، تأکید کرد: پیام مردم ولایتمدار استان سمنان و شهرستان دامغان بی‌تردید این است که، هفتم اسفند‌ماه، همه می‌آییم، رآی می‌دهیم، تا درخشش حضورمان چشم دشمنان را کور کند.

تأکید امام جمعه دامغان بر اهمیت انتخاب آگاهانه نمایندگان خبرگان رهبری

نماینده ولی فقیه در شهرستان دامغان در ادامه به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: اعضای این مجلس 88 عالم وارسته و متقی، دلبسته به انقلاب، آگاه، اندیشمند، صالح، متعهد، مجتهد و آزمون پس داده و بصیر هستند که برای صیانت از نظام اسلامی و یاری و نظارت بر رهبری برگزیده می‌شوند.

خطیب نماز جمعه دامغان، حضور دو عالم بزرگوار از فرزندان این شهرستان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده مردم استان هرمزگان و آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری را از افتخارات مردم متدین این دیار شهید‌پرور دانست و گفت: ملت ما باید بکوشند تا در انتخابات هفت اسفند نیز عالمان و مجتهدانی وارسته، متقی، حافظ ولایت و پایبند بر آرمان‌های انقلاب اسلامی را به مجلس خبرگان رهبری بفرستند.



اسرائیل عربستان را به سوی درگیری با ایران "هول" می‌دهد

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه دامغان با اشاره به سخنان ارزشمند رهبر انقلاب در جمع مردم تبریز و موضوع سناریوی جدید استکبار‌جهانی با حمایت از مثلث شوم اسرائیل، عربستان و ترکیه در منطقه، اظهار داشت: این مثلث شیطانی برای شکستن خط مقاومت در منطقه پدیده‌های پیرامونی خود همچون وهابیت، داعش و تکفیری‌ها را به میدان آوردند تا با جنگ‌های نیابتی دولت سوریه و حزب الله لبنان را به‌عنوان خطوط مقدم جبهه مقاومت از پیش رو بردارند.

امام جمعه دامغان اضافه کرد: آنها به دنبال کشاندن جنگ‌های نیابتی به مرز‌های ما هستندتا خط شیعی و هلال ولایت را از بین ببرند، رژیم غاصب صهیونیستی حکام دست‌نشانده عربستان سعودی را به‌سوی درگیری با ایران اسلامی "هول" می‌دهد تا در برابر نظام مقتدر و ملت با ایمان ما قدعلم کند، همانا اقدام نابخردانه آل سعود در قطع رابطه با ایران نخستین گام این پروژه اسرائیلی بود.

وی تصریح کرد: مثلث شوم منطقه و حامیان غربی آنها بدانند، کشور و ملت ما با پتانسیل انسان‌های وارسته، جوانان غیور و شجاع که در دفاع مقدس آزمون خود را پس داده‌اند، تحت اوامر رهبری حسینی از سلاله نبی مکرم اسلام و با پیشرفت‌های بزرگ نظامی از جمله موشک‌های قدرتمند با بیش از دو‌هزار کیلومتر برد در صورت کوچکترین تجاوز تمامی منافع آنها در منطقه را نابود می‌کنند.

خطیب نماز جمعه دامغان با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل و آل سعود بدانند که ایران یمن و بحرین و سوریه نیست، خاطر‌نشان کرد: همان‌گونه که در طول هشت‌سال جنگ تحمیلی مردم فهیم، هوشیار و جان برکف ما اجازه ندادند، وجبی از خاک مقدس کشورمان هدر رود، امروز نیز اگر رهبر عزیزمان اشاره کند، ارتش، سپاه و بسیج ما آنچنان جوابی به گزافه‌گویان خواهند داد که در تاریخ جهان برای عبرت دیگران ثبت شود.

گفتنی است، تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه اول و شهادت حضرت زهرا(س) و تأکید بر ضرورت حفظ احترام ایام عزاداری صدیقه کبری(س) و گرامیداشت یاد و خاطره دو لاله سرافراز دیار کهن دامغان شهیدان حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم داود الموسوی نماینده مردم رامهرمز و سید حسن شاهچراغی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از دیگر بخش‌های خطبه‌های امروز نماز جمعه دامغان بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها