نماینده ولی فقیه در لرستان:

پیوند بسیجیان و ولایت ناگسستنی است/خطر نفوذوتحریف اندیشه‌های امام

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: پیوند بسیجیان و ولایت ناگسستنی است.
کد خبر: ۸۶۳۹۶۸۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج، سیداحمد میرعمادی صبح جمعه در صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس شهرستان خرم آباد اظهار داشت: زمانی که آخرین سفیر الهی پیامبر اسلام(ص) به رسالت مبعوث شد خداوند متعال شخصیتی مانند علی(ع) را به عنوان یار و وزیر و جانشین او قرار داد تا در مبارزه با ظلم و ستم کمک حال او باشد و این سنت الهی در تاریخ ادامه پیدا کرد.

پیوند بسیجیان و ولایت ناگسستنی است

وی با بیان اینکه پس از هزار و ۵۰۰ سال از شروع اسلام، امام بزرگوار ما نهضت خوبی را آغاز کرد، عنوان کرد: این نهضت احیاگر اسلام ناب و نهضتی بود که مبارزه با رژیم دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی بود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه بسیجیان یاوران امام(ره) بودند، ادامه داد: پس از رحلت امام(ره) بسیجیان عزیز ما یاور رهبری شدند و با مقام معظم رهبری پیمان بستند و تا آخر پای ولایت ایستادند.

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: خدا را شاکریم رهبری آگاه، بصیر و دشمن شناس، باصلابت در برابر دشمن و ناملایمات داخلی می ایستد و اعلام می کند که من هرگز خسته نمی شوم.

وی با بیان اینکه امروز گردان های بیت المقدس در این استان اعلام می کنند رهبرا ما خسته نمی شویم، افزود: پیام این رزمایش این است که پیوند بسیجیان و ولایت ناگسستنی است.

خطر نفوذ و تحریف اندیشه های امام(ره)

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دو خطر نفوذ و تحریف همیشه در بین پیامبران الهی بوده است، خاطرنشان کرد: در زمان حضرت موسی(ع) خطر نفوذ سامری و در زمان حضرت عیسی(ع) مسئله تحریف بود به گونه ای که اکنون در مسیحیت دین از سیاست جداست.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه در قیام پیامبر اسلام(ص) هم خطر نفوذ و تحریف وجود داشت، یادآور شد: خانه نشینی ولایت نتیجه خطر نفوذ افراد فرصت طلب در آن زمان بود و تحریف به گونه ای بود که مردم تا سالیان سال در نوشتن حدیث پیامبر(ص) محروم بودند.

وی با بیان اینکه در این رزمایش گردان های بیت المقدس توان عقیدتی و رزمی خود را به نمایش گذاشتند، عنوان کرد: این گردان های رزمی صالحین هستند که از نظر فکر و عقیده و هم دفاع در آمادگی کامل به سر می برند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز دو خطر نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و تحریف اندیشه های امام(ره) ما را تهدید می کند، ادامه داد: تحریف اندیشه های امام(ره) چیزی است که در ۱۴ خرداد امسال در مورد آن تذکر داده شد.

آیت الله میرعمادی بصیرت و هوشیاری آحاد جامعه و آمادگی بسیجیان را تنها راه دفع دو خطر تحریف و نفوذ دانست و تصریح کرد: بسیجیان ما ایمان خالصانه دارند و عملشان بر اساس تکلیف است و هیچ گونه مسائل مادی و پست و مقام و اندیشه های غربی و مادی در جانش وجود ندارد.

معیار رفتار بسیجیان ولایت مدارانه است

وی با بیان اینکه بسیجیان ما هرجا به دشمن دسترسی پیدا کنند به او غلبه پیدا می کنند، افزود: معیار رفتار بسیجیان ولایت مدارانه است و آنچه ولایت ترسیم می کند برای آنها حجت است و بر اساس آن عمل می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه پیاده کردن آیات قرآن در عمل برای بسیجی مهم است، خاطرنشان کرد: اطاعت از خدا و رسول خدا و ولایت، حفظ قدرت و وحدت و امنیت و آرامش در جامعه و حفظ صبر و ایستادگی و استقامت در راه خدا معیار عمل است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه ثابت قدم باشید و یکدیگر را به صبر و استقامت و انسجام و وحدت دعوت کنید، یادآور شد: از خدا بترسید و بدانید پیروزی از آن شماست چراکه شما در همه صحنه ها پیروز بوده و حماسه آفریدید، در یوم الله ۲۲ امسال با شکوه و عظمت حماسه آفریدید و در هفت اسفند نیز حماسه می آفرینید چراکه بسیحیان ما حماسه آفرینان جاودانه هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار