آیت الله حسینی همدانی گفت: یکی از اهداف دشمن علی ایران توقف توسعه و رشد علمی در کشور است و به جهت جلوگیری از تحقق اهداف دشمن باید بصیر بود و در مسیر انتخابات نیز بصیرت لازم را در دستور کار داشت.
کد خبر: ۸۶۳۹۶۸۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج ظلم اقتصادی را از مهمترین ظلم ها دانست و اظهار داشت: این ظلم موجب ترویج تجمل گرایی می شود و اگر زیاده خوهی در دل کسی بیفتد موجب نابودی وی می شود.

وی ضمن اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: با توجه به زندگی کوتاه این بانوی بزرگوار، ولی الگویی برای بشریت شد و توصیه می شود به خطبه های آن حضرت دقت نظر بیشتری شود.

امام جمعه کرج خاطر نشان کرد: همسرداری، رعایت مسائل سیاسی، تربیت صحیح فرزندان، مشی سیاسی و موضع گیری ها، روش علمی و بیان احکام او الگوست و تمام ابعاد زندگی  ایشان نمونه ای برای تمام زنان و مردان است.

وی با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز به موضوع مهم شورای نگهبان اشاره داشتند چنین عنوان کرد: کسانی که به شورای نگهبان حمله می کنند از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی دور شده اند و نمایندگانی که به جای اعلام برائت از آنان حمایت می کنند بدین معناست که نفوذ در حال انجام است.

آیت الله حسینی همدانی انتخابات پیش رو را مسئله ای مهم و حساس دانست و گفت:با توجه به اینکه کاندیداها صلاحیتشان تایید شده است ولی باید در انتخابات آن ها دقت کافی داشت و فرد اصلح را وارد مجلس نمود.

وی گفت: یکی از اهداف دشمن علیه ایران توقف توسعه و رشد علمی در کشور است و به جهت جلوگیری از تحقق اهداف دشمن باید بصیر بود و در مسیر انتخابات نیز بصیرت لازم را در دستور کار داشت.

امام جمعه کرج با بیان این مطلب که بنده همچون مقام معظم رهبری از گفتن حقیقت خسته نمی شوم چنین عنوان کرد: ملت ایران با حضور حداکثری پای صندوق های رای جواب قاطعی به افکار و اقدامات دشمن نمایند چراکه این مشارکت به جهت تعیین و تکلیف آرمان های انقلاب و نظام است.

وی گفت: شهرداری و سازمان زیباسازی کرج اقدامات خوبی در جهت فراهم نمودن فضای تبلیغاتی کاندیداها انجام داده اند و آن ها نیز باید از این فضا به بهترین نحو استفاده کنند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر موضوع اقتصاد نیز تاکید دارند گفت: بنا به فرمایشات رهبری با وجود مبحث انتخابات در کشور، مباحثی همچون اشتغال جوانان، بیکاری، اقتصاد و تورم نباید از موضوعات مغفول مانده نمایندگان شود.
 
وی تصریح کرد: تناقض هایی که در بخش رکود و یا خارج شدن از آن توسط دولت مطرح شده است موجب سردرگمی جامعه می شود.

امام جمعه کرج از اول اسفند به عنوان روز روحانیت و دفاع مقدس یاد کرد و گفت: این روز به دلیل شهادت حجت الاسلام و المسلمین فضل الله محلاتی به این عنوان نامگذاری شده است و جامعه روحانیت 3 هزار و 417شهید را در جنگ هشت ساله دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.
ارسال نظرات