معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن جرأت حمله به کشور ایران را ندارد.
کد خبر: ۸۶۳۹۶۹۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، نصرت‌الله سیف در رزمایش الی بیت‌المقدس در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: دشمن بداند اگر دست از پا خطا کند، با برخورد سخت و جدی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی کشوری انقلابی است، عنوان کرد: کشور ایران بر پایه انقلاب اسلامی استوار است.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه پیش از انقلاب اسلامی ایران دنیا میان دو ابرقدرت شرق و غرب تقسیم شده بود، افزود: در این زمان هیچ کشوری اجازه استقلال و جدا شدن از این دو بلوک را نداشته است.

سیف ادامه داد: بلوک شرق و غرب به سردمداری شوروی سابق و آمریکا اجازه استقلال به هیچ کشوری را نمی‌دادند، انقلاب اسلامی ایران در میان فشار دو بلوک شرق و غرب به رهبری امام راحل و پشتیبانی روحانیت شکل گرفت.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین به شعار نه شرقی، نه غربی ملت ایران از همان روزهای آغازین انقلاب اسلامی اشاره و تأکید کرد: طی 37 سال گذشته دشمنان از هیچ تلاشی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده‌اند، دشمنان طی سال‌های گذشته از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران با نفوذ خود به دنبال انحراف و براندازی این انقلاب بوده‌اند.

وی با اشاره به ناکامی دشمنان در دستیابی به این هدف یادآور شد: این در حالی است که دشمنان با ایجاد رخنه موفق به براندازی انقلاب‌های سایر کشورهای دنیا شدند.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی با نفوذ بنی‌صدر بازرگان‌ها در آغاز انقلاب کار خود را آغاز کرده است، افزود: ترفندهای دشمنان با هوشیاری و بصیرت امام راحل، مقام معظم رهبری و ملت آگاه ایران اسلامی خنثی شده است.

سیف تأکید کرد: ترور، جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی بخش دیگری از ترفندهای دشمن طی 37 سال گذشته برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است، بر خلاف تصور دشمنان تحریم‌های اقتصادی علیه ایران سکوی پرتابی برای دستیابی جوانان این مرز و بوم به قله‌های رفیع علم، فناوری و نظامی بود.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: دشمنان در سال‌های اخیر با تهدیدهای نظامی به دنبال ایجاد رعب و وحشت در میان ملت ایران بودند، اما مردم نشان دادند که واهمه‌ای از تهدیدهای توخالی دشمنان ندارند.

وی ادامه داد: شناسایی ناو آمریکایی در آب‌های جنوب کشور توسط رزمندگان شجاع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکمی در گوش ابرقدرت‌ها و دست‌نشانده‌های آنها در منطقه بود.


ارسال نظرات