نامزد های انتخاباتی وعده‌های غیرقابل تحقق و عملیاتی شدن به مردم ندهند.
کد خبر: ۸۶۳۹۶۹۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عابدیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت :تقوا و دینداری باید از جمله شاخصه‌های بارز نامزدهای انتخاباتی بوده و تلاش کنند در این عرصه همواره اصل تقوا را سرلوحه اعمال خود داشته باشند.

وی افزود:‌ در حال حاضر که تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی آغاز شده مردم باید هوشیار بوده و در مورد نامزدها اطلاعات کافی را کسب کرده و افرادی را برای ورود به مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که تقوا و دینداری را در اخلاق و رفتار خود رعایت کنند.

عابدیان تصریح کرد: باید نامزدها تلاش کنند تا در فرصت تبلیغات انتخاباتی توانمندی و قابلیت‌های واقعی خود را به مردم معرفی کرده و وعده‌های غیرقابل تحقق و عملیاتی شدن به مردم ندهند چرا که این امر سبب بی‌اعتمادی مردم نسبت به این افراد می‌شود.

امام جمعه موقت اردبیل بیان کرد: باید طرفداران نامزدها در عرصه تبلیغات رعایت اخلاق را مد نظر قرار داده و از بداخلاقی‌های انتخاباتی دوری کنند چرا که این امر می‌تواند به برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور پرشور و حداکثری مردم ضربه وارد کند.

وی گفت: مردم نیز باید تلاش کنند تا در انتخاب نامزد مورد نظر و رای دادن به آنها به افرادی لایق و شایسته که بتوانند در مسیر توسعه منطقه گام بردارند رای داده و منافع ملی و عمومی را بر برخی سلایق شخصی ترجیح دهند زیرا انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران برای تامین منافع مردم و نظام برگزار می‌شود.

عابدیان انتخابات را عرصه شکست ترفندها و نقشه‌های دشمنان دانست و اظهار کرد: حضور پرشور و بابصیرت و باصلابت مردم در عرصه انتخابات پشتیبانی از نظام و ارزش‌ها و آرمان‌های نظام بوده که همواره این امر سبب یاس و ناامیدی دشمنان در ایجاد خدشه و خلل در مسیر انقلاب را فراهم کرده است.

امام جمعه موقت اردبیل با اشاره به ایام فاطمیه بیان کرد: اهل بیت و امامان معصوم(ع) سرمایه معنوی نظام بوده و باید نامزدهای انتخاباتی تلاش کنند تا حرمت این ایام را نگه داشته و عزاداری‌های این ایام را تحت‌الشعاع جریان‌های انتخاباتی قرار ندهند.

وی حجاب و عفاف را از گرانبهاترین و مهمترین یادگار حضرت زهرا(س) برشمرد و افزود: باید تلاش کنیم تا فضایل والای حضرت فاطمه زهرا(س) و سبک و سیره آن حضرت به ویژه در حوزه حجاب و عفاف در جامعه بسط و گسترش یابد و بانوان این فضایل را در خود تقویت کنند تا بتوانیم جامعه‌ای سالم‌تر داشته باشیم.

ارسال نظرات