امام جمعه اصلاندوز:

کاندیداها از تخریب یکدیگر بپرهیزند

کاندیداها و هواداران باید در تبلیغات خود مرزهای قانونی را رعایت و نباید یکدیگر را تخریب کنند.
کد خبر: ۸۶۳۹۶۹۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خظبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به لزوم توجه به ملاک و میزان دینی در انتخاب اصلح تاکید کرد و گفت:فردی که مدافع اسلام ناب محمدی(ص)،معتقد به اجرای احکام اسلام،معتقد و وفادار به ولایت فقیه،بدون گرایش به شرق و غرب،نترس،دلسوز برای طبقه ضعیف و دارای تخصص باشد می تواند بعنوان فرد اصلح انتخاب شود.

وی مشارکت گسترده همراه با آرامش و امنیت،سلامت انتخابات از منظر عموم مردم،انتخاب اصلح و نتیجه مطلوب،انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم و انتخابات در تراز نظام اسلامی را از کلید واژه های رهبر معظم انقلاب برای انتخابات هفتم اسفند عنوان کرد.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه خطاب به کاندیداها گفت:آن کسی که رای می آورد مغرور نشود و آن کسی که رای نیاورد احساس شکست نکند چرا که اگر بخاطر خدا آمده بودیم اگر احساس تکلیف کرده بودیم باید ناراحت شویم و کسی که رای می آورد به تعداد آرا مسئولیت پیدا می کند.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه کاندیداها و هواداران باید در تبلیغات خود مرزهای قانونی را رعایت و نباید یکدیگر را تخریب کنند افزود:کاندیداها باید برنامه ها و اهداف خود را برای مردم تشریح و از خرج های اضافه و ریخت و پاش ها پرهیز کنند زیرا که مردم مراقب رفتارهای آن ها هستند.

حجت الاسلام اسدزاده انتخابات و آرای مردم را امانت و برکت دانست و گفت:حضور در سرنوشت،وفاداری به امام و رهبری و شهدا و مقابله با هجوم و نفوذ دشمن نتیجه انتخابات است.

خطیب جمعه اصلاندوز تمام مردم و عشایر غیور منطقه را برای حضور گسترده در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند دعوت کرد.

او‌ با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: همه مسئولیت دارند تا در انتخابات شرکت کنند، هر فردی که رای در صندوق می‌اندازد، سیلی محکمی بر گوش دشمن می‌زند.

وی همچنین انگیزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی ،اجتماع و اتحاد ملت در سراسر کشور،مقصد بودن اسلام ناب با قرائت امام خمینی(ره)،ولایت فقیه خردمند و دور اندیش،اتصال انقلاب اسلامی به نهضت حسینی،پشتیبانی مردم از نظام اسلامی با حضور مستمر در صحنه،فداکاری و شهادت طلبی و ایثارگری و مقاومت ملت در برابر مشکلات انقلاب و انقلابی ماندن مسئولان و ملت از دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی دانست.

امام جمعه اصلاندوز همجنین به دیدار مردم آذربایجان شرقی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند:"من از گفتن حقیقت خسته نمی شوم "که این تذکر به همه کسانی است که تصور می کنند می توانند کاری انجام دهند که رهبری از گفتن حقایق به مردم خودداری کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار مردمی تبریز فرمودند یکی از مواردی که دشمن سعی در تخریب آن دارد شورای نگهبان است، گفت: اگر شورای نگهبان تخریب شود مجلس نیز تخریب شده است.

ارسال نظرات