امام جمعه جعفرآباد با اشاره به فتنه 88 از مردم خواست با بصیرت و تقوا اجازه ندهند تبلیغات چند روزه و زودگذر انتخابات و اختلاف نظر در سلایق سیاسی موجب ایجاد کدورت و کینه بین آنها شود.
کد خبر: ۸۶۳۹۶۹۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار،حجت الاسلام باقری، امام جمعه جعفرآباد در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن تسلیت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها ایشان را بهترین الگو و اسوه نه تنها برای زنان بلکه برای همه مردم بیان کرد. چرا که وجه فردی و خانوادگی ایشان به عنوان دختر، همسر و مادر برای زنان ما الگو است و از نظر وجه اجتماعی، انقلابی، مبارزه با طاغوت و دفاع از ولایت برای همه مردم الگو و اسوه است.

انتخابات را مصداق امانت الهی خواند که باید به اهلش برگردانده شود که در وهله اول این امانت بر عهده مردم است که آن را به شخصی شایسته و قابل اطمینان که در راستای اهداف اسلام و انقلاب قدم برمی دارد بسپارند و در وهله دوم نماینده منتخب مردم امانت دار رأی مردم است و باید در تصویب قوانین و خدمت به مردم از این امانت الهی به خوبی نگهداری نماید تا چهار سال بعد آن را به بهترین صورت به مردم برگرداند.

باقری با اشاره به حوادث انتخابات ریاست جمهوری سال 88 که منجر به فتنه 88 و خسارات فراوان جانی و مالی که به کشور وارد کرد از مردم خواست با بصیرت و رعایت اخلاق و تقوا اجازه ندهند تبلیغات چند روزه و زودگذر انتخابات و اختلاف نظر در علایق و سلایق سیاسی موجب ایجاد کدورت و کینه بین آنها شود .

باقری به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم غیور آذربایجان پرداخت و گفت: تخریب شورای نگهبان برنامه دشمن است که متاسفانه عده ای نادان و فریب خورده هم از داخل کشور حرف های خیانت آمیز می زنند و با این تخریبها قصد زیر سوال بردن سلامت انتخابات و بی ارزش و بی اعتبار خواندن مجلس را دارند

باقری در خصوص دشمنی آمریکا با مردم و کشور ایران گفت: آمریکایی ها در ظاهر میخندند و با ما دست دوستی می دهند و تحریمها را لغو می کنند ولی در پشت پرده با روشهای دیگر مانع پیشرفت و ترقی ایران اسلامی می شوند. طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

باقری اختلافات و درگیری های موجود در منطقه و جهان اسلام را نتیجه برنامه ریزی ها و نفوذ 200 - 300ساله انگلیس ها در منطقه خواند و گفت : گاهی نتیجه نفوذ 100 سال بعد نمایان می شود. امروز هم آمریکایی ها با بهانه مختلف مثل نظارت بر انتخابات و رفت و آمد گردشگری قصد نفوذ به این کشور را دارند که باید مانع آنها بشویم.

ارسال نظرات