امام جمعه مشگین‌شهر:

استفاده از اسامی ائمه در تبلیغات و در کف خیابان‌ها غیر قابل قبول است

نباید برخی افراد فضای زیبایی شهر را بهم بزنند و اسم ها و شعارهایی همچون یا مهدی و یا حق و یا زهرا یا علی و ... بر روی جاده ها نوشته شود که این اقدام غیر قابل قبول است.
کد خبر: ۸۶۳۹۶۹۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه های نماز جمعه 30 بهمن ماه با اشاره به تخریب هایی که به صورت شورایی انجام می‌شود گفت: تخریب و حذف شورای نگهبان از اهداف آمریکا است و در این راستا از سال های گذشته برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: برخی افراد ادعا می کنند که ولایت را قبول داریم اما شورای نگهبان را نه این در حالی است که امام خمینی (ره) می‌گفتند هر کسی که شورای نگهبان را قبول نداشته باشد مفسد فی الارض است و باید تحت تعقیب قرار بگیرد، و امروز آن افرادی که شورای نگهبان را قبول ندارند مصداق بارز مفسد فی الارض هستند.

وی با بیان اینکه نباید فضای دروغ و افترا در جامعه حاکم شود گفت: فضای کشور و این شهرستان نباید با دروغ و افترا حاکم شود لذا کاندیداهای مجلس شورای اسلامی باید از دروغ و افترا دوری کنند و فضای حقیقت و سالم را در این شهرستان حاکم کنند.

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به وضعیت به هم ریخته شهرستان در آغازین روز انتخابات گفت: نباید برخی افراد فضای زیبایی شهر را بهم بزنند و اسم ها و شعارهایی همچون یا مهدی و یا حق و یا زهرا یا علی و ... بر روی جاده ها نوشته شود که این اقدام غیر قابل قبول است.

حجت الاسلام باوقار با تاکید بر انتخاب فردی اصلح در انتخابات گفت: در این انتخابات باید فردی را انتخاب کرد که به ارزش های دینی و انقلابی پایبند باشد لذا یکی از راه های شناخت کاندیدای اصلح افرادی هست که در پشت پرده آن مشغول هستند و افرادی ولایت مدار و مومن باشند.

وی خطاب به مسئولین اجرایی انتخابات گفت: مردم حماسه آفرین این شهرستان انتظار دارند مسئولین اجرایی و نظارتی بر اساس قانون عمل نمایند و هیچ فرقی بین کاندیداها قائل نشوند و با هیچ کدام معرفه ای نداشته باشند.

وی ادامه داد : مردم از ستاد مبارزه با تخلفات انتخاباتی انتظار دارند هر فردی و کسی تخلفی مرتکب می شود باید با قاطعیت برخود شود.

ارسال نظرات