کاندیداها برنامه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خود را ارائه دهند و در این میان به مردم به صراحت خط و مشی سیاسی و تفکرات اقتصادی و فرهنگی را اعلام کنند.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۰۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام بیگی در خطبه اول نماز جمعه شهرستان کوثر ضمن انتقاد شدید از عملکرد صدا و سیما در حوزه ترویج فرهنگ غنی ایرانی، انقلابی و اسلامی اظهارکرد: مسئولین صدا و سیمای ایران اسلامی با الگو گیری از شبکه های ماهواره ای و غربی اقدام به تولید و پخش برنامه هایی همچون " شب کوک" کرده اند که مغایر با ارزش های انقلابی و اسلامی است و این درحالی است که می توانند با الگو گیری از زندگی ائمه اطهار برنامه ای متناسبی را برای امت اسلامی ایران تدارک ببینند.

خطیب جمعه کوثر در بخش دوم خطبه های خود به خوابهای فتنه انگیز دشمنان برای آینده ایران اسلامی بخصوص برای انتخابات 7 اسفند اشاره کرد و افزود: اگر بدانید دشمن برای لحظه به لحظه زندگی روز مره امت اسلامی ایران چه خوابهایی دیده است از جهاد دست برنمی کشید.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون زمان جهاد فرا رسیده است و امت اسلامی ایران در سایه همدلی و همزبانی با مسئولین بایستی در جهاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی شرکت کنند؛ چرا که دشمن در کمین نشسته است و اگر مواظب نباشیم فتنه خود را به سرانجام خواهد رساند.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی خطاب به نامزد های دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کوثر و خلخال گفت: لزومی ندارد که هر سخنی را در هر مکانی به زبان بیاوردید، دشمن آماده استخراج خواسته خود از حرفهای شماست؛ به فکر تورم و رکود باشید و اشتغال جوانان و مهاجرت در جنوب استان را علاج کنید.

وی به تعطیلی 95 درصدی کارخانهای ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: متاسفانه بر خلاف اظهارات مسئولین امر تورم به هیچ عنوان تک رقمی نشده است و آن زمانی که می توان ادعا کرد که تورم تک رقمی شده سود های بانکی است که بایستی پایین بیاید؛ در این میان از مسئولان مجلسی و دولتی خواستاریم که به فکر اقتصاد کشور و خالی بودن جیب مردم باشند.

خطیب جمعه کوثر در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: کاندیداها برنامه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خود را ارائه دهند و در این میان به مردم به صراحت خط و مشی سیاسی و تفکرات اقتصادی و فرهنگی را اعلام کنند تا مردم اصلح ترین، مومن ترین و ... را انتخاب و روانه مجلس کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر خاطر نشان کرد: مسئولین امر، نماینده مجلس و نخبگان در سطح شهرستان کوثر برنامه هایی را در سطح شهرستان تدارک ببینند تا ضمن برون رفت از محرومیت ها و بن بست ها؛ اقتصاد منطقه در حوزه های مختلف را ترمیم کنند.

امام جمعه کوثر در پایان خطبه های خود طی تذکری به کاندیدای مجلس اعلام کرد: در ایام انتخابات قانون را زیر پا نگذارید، فحاشی، تخریب و غیبت نکنید، حق و الناس را رعایت و پایبند این اصل مهم باشید، کارناوال های تبلیغاتی و دروغ و گذافه گویی را از اعمال تبلیغی خود حذف کنید تا مردم شهرستان از شما راضی باشند.

ارسال نظرات