کاندیداها در موعد تبلیغات انتخاباتی و فضای پرشور و نشاط حضور مردم در صحنه سیاسی باید حرمت ایام فاطمیه را نگه دارند.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۰۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت‌الاسلام دوستعلی ربانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر اظهار کرد: در حالی طی روزهای آینده ایام فاطمیه آغاز می‌شود که در این ایام که روزهای حزن و اندوه امت اسلامی است، باید توسط کاندیداها، ستادهای تبلیغاتی و هواداران آنها حرمت این ایام نگه داشته شود تا با تأسی به فضایل آن بانوی بزرگ اسلام انتخابات هفتم اسفندماه و مجلس دهم پیوندی معنوی‌تر پیدا کند.

وی برگزاری محافل و مجالس عزاداری را در این ایام یادآور شد و تصریح کرد: حضرت زهرا (س) بزرگ بانوی دارای فضیلت‌ها و شایستگی‌هایی است که زنان عالم اسلام و حتی مردان به سیره و سلوک پاک و معنوی آن بانوی با عصمت تأسی کرده و همواره باید سعی کنند تا پیرو صدیق برای این فضیلت ماندگار باشند.

امام جمعه موقت شهرستان نیر به ایام تبلیغات انتخاباتی و نزدیکی به روز برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: همان طوریکه بارها مقام معظم رهبری تاکید کردند باید در انتخابات پیش رو مراقب نفوذ دشمنان باشیم تا با انتخاب اصلح زمینه را برای تشکیل مجلسی شایسته و عزتمند فراهم کنیم.

ربانی افزود: انتخابات صحنه نمایش حضور مردم و اقتدار و صلابت سیاسی و شناخت دقیق از تحولات منطقه‌ای و جهانی است که مردم با حضور گرم خود مشت محکمی را بر دهان ایادی کفر می‌زنند.

وی اجتناب از بداخلاقی‌ها و درگیری‌های انتخاباتی را به کاندیداها گوشزد کرد و ادامه داد: صحنه انتخابات صحنه رفاقت‌ها و حرکت به سمت پیشرفت و تعالی است و این حرکت باید مبنای عقلانی و منطقی به خود بگیرد.

ربانی به جنایات آل‌سعود در منطقه و بی‌تفاوتی برخی از سران کشورهای خود فروخته خاورمیانه اشاره کرد و گفت: آمریکا با همراهی آل سعود به حدی گستاخ شدند که جنایاتی عجیب را در منطقه رقم می‌زنند که باید در این صحنه مراقب شیطنت‌های بعدی باشیم.

ارسال نظرات