خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز مطرح کرد

تشریح لیست مورد نظر بی.بی.سی برای انتخابات

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به عملکرد بی.بی.سی فارسی در انتشار لیستی از نامزدهای انتخابات‌های مجلس و خبرگان رهبری و تاکید بر عدم رای دادن به آنها گفت: جریان فتنه باید بداند مردم در انتخابات با رأی به ولایت‌مداران بر دهان آنها می‌کوبند.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۰۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: انتخاباتی که در پیش‌رو داریم آزمایش جدی برای ملت بزرگ ایران اسلامی است که داعیه‌دار پرچم‌داری زمینه‌سازی برای ظهور حجت حق امام زمان (عج) است.

وی در ادامه افزود: ملت در این انتخابات با عزم راسخ و هدایت‌های مقام معظم رهبری باید به کسانی رأی بدهند که داعیه‌دار ستیزه با آمریکا، مبارزه با استکبار، تبعیت از ولایت‌فقیه و دشمنی با آمریکای جنایت‌کار هستند و این انتخاب ملت ایران است.

وی با اشاره به لزوم دقت جدی مردم در حال افراد اظهار داشت: سوابق مهم نیست و فعل افراد مهم است.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به این امید نشسته‌اند که یک جریان واداده، اشرافی‌گرا و اهل اشرافی‌گرایی رأی بیاورد و خون شهدا به ویژه شهدای اخیر مدافع حرم از جمله شهید صالحی، حسینی کاهکش، زنگنه، عادلی، روحانی شهید خلیلی‌ها، کجباف‌ها و مهدی موسوی‌ها را خدایی نکرده پایمال شود، اما دشمنان بدانند ملت بزرگ ایران همچنان همچون مولای آنها اباعبدالله‌الحسین هیهات‌مناالذله می‌گویند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: یکی از کارهایی که آمریکایی‌ها در سال‌های اخیر انجام دادند این است که کسانی را وادار به بزک کردن چهره آمریکا کنند.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در این زمینه نقشه برخی‌ها را بهم ریخت.

حاجتی ادامه داد: هدف این است که دشمن برای ملت ایران پنهان بماند تا از دشمنی او غفلت شود، البته عده‌ای مغرضانه و عده‌ای دیگر هم از روی ساده‌لوحی این کار را انجام می‌دهند. برخی آدم‌ها خوب و دلسوز هستند ولی دشمن‌شناس نیستند.

امام جمعه موقت اهواز افزود: دشمنان انقلاب به شکل جدی دنبال آن هستند که در انتخابات اعمال نفوذ کنند اما مردم باید بنا به فرموده مقام معظم رهبری در نقطه مقابل خواست دشمن عمل کنند.

حاجتی در ادامه با اشاره به شبکه فتنه‌گر بی.بی.سی فارسی در انتشار لیستی از نامزدهای انتخابات‌های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و تاکید بر عدم رای دادن به آنها گفت: این جریان فتنه باید بدانند که مردم در این انتخابات با رأی دادن به ولایت‌مداران با مشت محکم بر دهان آنها خواهند کوبید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها