خبرهای داغ:
مردم گریزان از ناکارآمدی اصلاحات؛

جلسه اصلاح طلبان کرمانشاه بازهم به درگیری کشید

چندمین جلسه شورای موسوم به سیاستگذاری اصلاح طلبان به تشنج کشیده شد و نیمه تمام ماند.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۱۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، چندمین جلسه شورای موسوم به سیاستگذاری اصلاح طلبان به تشنج کشیده شد و نیمه تمام ماند.

بر اساس این گزارش دعوای احزاب و نیروهای تند رو اصلاح طلب با برخی از احزاب معقول تر اصلاحات در ماه های اخیر باعث شده است جلسات شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان کرمانشاه هیچگاه به سامان نرسد.

اعضای گروهی موسوم به میز 5 نفره اصلاحطلبان کرمانشاه در مرکز کشور متشکل از افرادی مانند لطیف صفری، موسوی اجاق و... با انتخاب 14 نفر از مسئولین احزاب و فعالان سیاسی و وبلاگی اصلاح طلبان به عنوان شورای سیاستگذاری اصلاحات کرمانشاه و همچنین حذف احزابی مانند کارگزاران، توسعه و ... که در کرمانشاه داعیه دوری از تندروی را دارند از این شورا، اختلافات ریشه دار اصلاح طلبان در کرمانشاه را دامن زدند.

احزاب حذف شده از جمع شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در کرمانشاه با نامه نگاری های مکرر خطاب به احزاب مرکزی اصلاحات در کشور مجوزی در یافت کردند تا 16 نفر دیگر از مسئولین احزاب و فعالان سیاسی اصلاح طلب به شورای سیاستگذاری راه پیدا کند.

این 16 نفر جدیدالورود که پیشتر عناصر افراطی جریان اصلاحات مانع از ورود آنها به شورای تصمیم گیری شده بودند روز گذشته برای شرکت در جلسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان به محلی واقع در یکی از شهرک های کرمانشاه مراجعه می کنند.

پس از ورود دشوار به جلسه، یکی از اعضای جلسه از گروه 14 نفره اولیه اعلام می کند آقایان عراقی و نریمانی از سوی آنها به عنوان کاندیدای جریان اصلاح طلب در انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزیده شداند.

اظهاراتی که با واکنش تند نماینده حزب کارگزاران مواجه می شود. نماینده حزب کارگزاران با اعلام اینکه 16 نفر جدید رسما و با ابلاغ شورای مرکزی تهران به شورای استانی اضافه شده اند و 14 نفر قبلی نمی توانند به تنهایی تصمیم بگیرند، حاضرین را به ترک جلسه دعوت می کند.

با چنین تلاطم ها و اختلاف نظرهایی شنیده شده است که گروه موسوم به اصلاحات در کرمانشاه نیز از هم پاشیده شده و موسوی اجاق از این جمع جدا شده است.

به این ترتیب اعلام تعیین کاندیداهای اصلاح طلبان برای مجلس خبرگان رهبری در فضای مجازی هم نمی تواند چندان مورد اتکا باشد و بعید است که خود کاندیداها نیز با این وضعیت علاقمند باشند خود را با نماد متشتت و در هم ریخته اصلاح طلبان به مردم معرفی کنند.

اساسا جلسات نشست ها و گرد همایی های اصلاح طلبان در دو سال اخیر در کرمانشاه با واژه هایی مانند "عدم استقبال مردم" ، "تنش و درگیری" و "نیمه تمام ماندن" هم نشین بوده است.

بعید است مردم و رای دهندگان با استفاده از تجربه های دو سال گذشته حاضر باشند رای خود را به کاندیداهایی بدهند که معرف احزاب متشنج، واگرا و بدون جایگاه اجتماعی در میان جامعه باشند.

منبع: مرصاد

ارسال نظرات
آخرین اخبار