حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدرضا طالبیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اشکذر با اشاره به انتخابات پیشرو گفت: در ایام انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید وظیفه حساس مردم در انتخاب نماینده اصلح تبیین شود.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۱۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدرضا طالبیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اشکذر با اشاره به انتخابات پیشرو گفت:در ایام انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باید وظیفه حساس مردم در انتخاب نماینده اصلح تبیین شود.

وی ادامه داد: هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم، رعایت اصول اخلاقی در تبلیغات و جلوگیری از تخریب و تضعیف دیگران بیش از گذشته به‌عنوان یک اصل مهم و ضروری به نظر می‌رسد.

امام جمعه اشکذربا بیان اینکه انسان در عرصه‌های مختلف زندگی نیازمند شناخت صحیح استافزود:معیار انتخاب این است که به فردی صالح، متفکر، اندیشمند، تابع ولایت‎فقیه و دلسوز که مردم را زیر چتر حمایتی خود قرار دهد، رای بدهید.

طالبیان با اشاره به اینکه مردم نباید سهل‌انگارانه به کسی رأی دهند و باید رأی آنها با دقت و تحقیق همراه باشد، گفت:‌ بصیرت، تیزبینی و آینده‌نگری رهبری و ولایت‌فقیه در بسیاری از پیچ‌های تاریخی و توطئه‌های دنیای استکبار، جمهوری اسلامی را به سلامت عبور داده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین طالبیان با گرامیداشت فرارسیدن شهادت بانوی مکرمه اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) بر ضرورت بهره‌گیری همگان از سیره‌ی زندگانی آن بانوی مکرمه تاکید کردو ادامه داد: باید به جایی یرسیم که ایام فاطمیه نیز همچون ماه محرم پرشور عزاداری کنیم.
ارسال نظرات