فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: دشمنی با آمریکا یک واجب سیاسی، شرعی و انقلابی است.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۲۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مرتضی کشکولی عصر جمعه در چهارمین گردهمایی افسران فرهنگی لرستان با اشاره به اینکه برای نپدیرفتن سلطه دائما باید در حال مبارزه باشیم، اظهار داشت: قرآن و آموزه های دینی مملو از تاکیداتی مبنی بر مبارزه با مستکبرین و ظالمین بوده و همه پیامبران برای برپایی حکومت دینی و مبارزه با سلطه مبعوث شده اند.

وی بیان داشت: سلطه گران از طریق جنگ نرم و عملیات روانی سعی دارند مناقشه بین حق با سلطه گران و سلطه جویان را کمرنگ و مخدوش کنند و کاری کنند که مردم مستضعفان را فراموش کنند.

چهار برنامه راهبردی دشمن برای مبارزه با ایران

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه حکومت ولایت فقیه موضوعی ابداعی بود که از سوی امام راحل مطرح شد، عنوان کرد: مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یک امر واجب و موضوعی استراتژیک بوده که هیچگاه نباید فراموش شود.

سردار کشکولی به چهار برنامه راهبردی دشمن برای مبارزه با ایران اشاره کرد و گفت: کشور ما ۳۷ سال است که درگیر مبارزه با دشمنان است و دشمن فهمیده که زورش به ایران نمی رسد لذا به تعبیر خود می خواهد از طریق روشی تحت عنوان دکترین مهار کاری کند که مردم ایران توانمند نشده و مهار شوند که بخشی از این دکترین جنگ فرهنگی است.

وی افزود: دشمن در راهبرد دیگر تقابل خود تحت عنوان درگیری گفته است که می خواهد کاری کند که مردم ایران خود با یکدیگر درگیر شده و به خود مشغول شوند تا فرصت نکنند انقلاب خود را به دیگر کشورها صادر کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بازدارندگی را راهبرد سوم تقابل دشمن با ایران خواند و بیان داشت: دشمن از این طریق می خواهد با تصرف منطقه و حضور فیزیکی در آن کاری کند که ایران نتواند به اسرائیل تعرض کند بطوریکه شاهد حضور ۷۰ ناو آمریکا در منطقه هستیم ولی ما نه تنها از این موضوع نمی ترسیم بلکه ککمان هم نمی گزد.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه ملت ایران تنها کاری که در مقابل دشمنان خود انجام داده مقاومت بود تصریح کرد: گفتمان مقاومت ایستادن روی حرف حق بوده و مردم ما همواره روی حرف حق خود مانده اند بطوریکه بازتاب این مقاومت جهان را به لرزه درآورده است.

وی به وجود پیروزی های عینی و غیر عینی انقلاب در طول ۳۷ سال عمر خود اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ما در طول ۳۷ سال تثبیت شد و در این مدت مردم ما با وجود مواجهه سنگین با استکبار تغییری در مبانی انقلاب نداده و شعار آن را حفظ کردند و این یک پیروزی عینی انقلاب است.

دشمن می خواهد شبکه حامیان غرب در ایران را تقویت کند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گسترش هژمونی ایران در منطقه را یکی دیگر از پیروزی های عینی انقلاب دانست و اضافه کرد: از دیگر پیروزی های عینی انقلاب پیروزی های کشور در تمام درگیری های صورت گرفته با مظاهر سلطه در منطقه بوده بطوریکه در هر کجای منطقه درگیری رخ داده است ما پیروز میدان بوده ایم.

سردار کشکولی یکی دیگر از راهبردهای تقابل دشمن با ایران را مذاکره و تعامل دانست و عنوان کرد: آمریکایی ها می گویند از طریق مذاکره با ایران می توان آن ها را تحت مهار و محاصره درآورد بر همین اساس رهبر انقلاب بارها تاکید کردند ما تنها در بحث هسته ای مذاکره می کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد ذهنیت جمعی و اجتماعی ما را خراب کند اضافه کرد: بر همین اساس دشمن اصل دین داری، حجاب و عفاف، اختلاط روابط زن و مرد و ... را مورد هدف قرار داده است لذا اگر آمادگی ذهنی برای مقابله با این امر را نداشته باشیم دشمن ما را دور خواهد زد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در بخش دیگری از صحبت های خود به مسئله نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت: تا قبل از اینکه سفارت انگلیس وارد ایران شود انگلیسی ها فحش های خود را از دور به ما می دادند اکنون که سفارت آن ها به تهران آمده با گستاخی در مورد لیست انتخابات نظر داده و می گویند به فلان لیست رای ندهید بلکه به لیست دیگر رای دهید.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد شبکه حامیان غرب در ایران را تقویت کند ادامه داد: اوباما در برنامه های خود گفته می خواهد از نفوذ بین المللی ایران جلوگیری کرده و باید از تبدیل شدن ایران به عنوان یک الگوی موفق نظام سیاسی ممانعت شود.

دشمنی با آمریکا یک واجب سیاسی، شرعی و انقلابی است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه به علت کم کاری ما در بحث نفوذ رهبر انقلاب خود به این قضیه ورود کرده است اظهار داشت: مقام معظم رهبری در عرصه تاکتیک بحث نفوذ خود دارد خط گردان ها و گورهان های مختلف را مشخص می کند و تاکید می کند نفوذ یا فردی بوده یا جریانی که نفوذ جریانی خطرناک بوده زیرا باعث ایجاد شبکه می شود.

سردار کشکولی دشمنی با آمریکا را یک واجب سیاسی، شرعی و انقلابی دانست و گفت: هیچگاه نباید از یاد ببریم که آمریکا یک شیطان بزرگ بوده و این موضوع را همواره باید به یاد نخبگان و مسئولین بیندازیم و اجازه ندهیم سطح کینه ما نسبت به آمریکا تنزل یافته و روی این مسئله باید حساس باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر در بحث هسته ای توفیقی برای ایران حاصل شد نتیجه مقاومت های رهبر معظم انقلاب بود بیان داشت: برخی ها با بزرگنمایی سعی دارند نشان دهند آمریکا در حل مناقشات هسته ای به ما لطف کرده است و با این توافق همه گرفتاری های مردم حل می شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اصلی ترین شاخصه یک افسر فرهنگی را مطرح کردن مداوم مصادیق عینی، فعلی و تاریخی آمریکا دانست و گفت: حرکت و جهت گیری افسران فرهنگی باید بر مبنای مبارزه با آمریکا باشد و با انجام این امور راه نفوذ دشمن بسته خواهد شد.

سردار کشکولی یادآور شد: هر کجا دشمنی با آمریکا کمرنگ جلوه داده شود آنجا نفوذ در حال شکل گیری است.

ارسال نظرات