رئیس هیات بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در پارس آباد گفت: تعداد ۱۶۸ نفر به عنوان بازرس بر روند اجرای انتخابات در شهرستان پارس آباد نظارت می کنند.
کد خبر: ۸۶۳۹۷۴۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، محبوب حسینی در جلسه توجیهی بازرسان انتخابات این شهرستان افزود: برای برگزاری انتخابات در هفتم اسفندماه در مجموع ۱۶۸ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در پارس آباد در نظر گرفته شده که از این تعداد، در بخش مرکزی و شهر پارس آباد ۸۴ شعبه، بخش اصلاندوز ۳۷ شعبه، بخش تازه کند ۲۴ و در بخش اسلام آباد ۲۳ شعبه دایر خواهد شد.

وی بازرسان را به حفظ بی طرفی کامل و زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فرا خواند و گفت: وظایف اصلی بازرسان همکاری با نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای ، صیانت از آرای مردم با توجه به ملاک و معیار قانون و تحقق انتخابات سالم با مشارکت حداکثری است.
وی با بیان اینکه برگزاری یک انتخابات سالم را در دستور کار داریم، اظهار کرد: خوشبختانه در راستای انجام یک انتخابات پرشور تعامل خوبی میان هیئت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی در سطح شهرستان وجود دارد که این مسئله سلامت انتخابات در این شهرستان مرزنشین را تضمین می‌کند.

بخشدار مرکزی پارس آباد افزود: بازرسان با اجرای کامل قانون و تیزبینی به وظایف اصلی خود که همان امانتداری از آرای مردم است، عمل خواهند کرد و با متخلفین انتخاباتی طبق آیین‌نامه‌ها و قانون انتخابات برخورد خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه ما امانتدار رأی مردم هستیم و نباید افکار و گرایش های سیاسی را در گزارش های خود دخالت دهیم اظهار کرد: اصل بی طرفی باید سرلوحه کار همه بازرسان انتخابات باشد.
وی با اشاره به اینکه بازرسان انتخابات محدودیت های زیادی را برای ورود به این عرصه پذیرفته اند تأکید کرد: تنها حق بازرسان در روز انتخابات از نظر سیاسی رای دادن به داوطلبان مورد نظر خود به صورت پنهان است.

ارسال نظرات